XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*t buren, wijf is 17 en heeft een feestje waarbij ze voor t eerst bier drinke ofzo. K*tbruggers draaie bagger negertmuziek en zjtten constant te schreeuwen. ****ing rage mode, wil slapen.

Gewoon zelf langs gaan.

lol deze discussie weer, het is juist ****ing kinderachtig om heel je buurt te naaien met die geluidsoverlast

Tja wanneer kan het wel?

Lijkt wel dat sommige hier altijd anti feest zijn. Ik zelf geef met mn verjaardag ook altijd een feestje en dat zal ook wel voor wat geluidshinder zorgen. Houd je toch niet tegen.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 23:43 ----------

Idd.. politie kan altijd nog gebeld worden als ze onredelijk worden..

Idd. Heb niet zoveel met de meeste politie. Beetje laf. Kwamen hier ook aan de deur toen ik n jaar of 15 was. Mn moeder lag al te bed en kwam naar beneden toen hij aan de deur stond.

Ze vroeg of ie er vannacht bij zn vrouw niet opgemogen had en toen kon ze mee in t busje op dr blote voeten.

Trieste bedoeling want van geluidshinder was geen sprake meer. En van zon zin is ie op zn teentjes getrapt

Laatst bewerkt:
Tja wanneer kan het wel?

Lijkt wel dat sommige hier altijd anti feest zijn. Ik zelf geef met mn verjaardag ook altijd een feestje en dat zal ook wel voor wat geluidshinder zorgen. Houd je toch niet tegen.

een beetje muziek zal ik ook niet zon probleem mee hebben, maar schreeuwende tieners tot in de nacht lijkt me wat minder, en als je echt een dik feest geeft wat flink wat herrie oplevert kan je toch net zo goed wat afhuren?

Tja wanneer kan het wel?

Eenmalig niet zo erg, maar hij zei dat het vaker gebeurt?
In mijn buurt ook...'feestzaal' zonder vergunning die vaak lawaai maakt tot 3-4u snachts en dat ook tijdens de examenperiode... Politie is al heel vaak gebeld geweest door heel de buurt maar ze doen niets...
De vader van de eigenaar zou hoog in de politiek zitten ofzo...rara hoe zou het komen dat ze niets doen tegen die illegale feestzaal...

Nu al zeker 3 maanden niet meer gebeurt. Hopelijk definitief gestopt ofzo. Anders doe ik er wel iets tegen want ben het moe. Zeker omdat het bovendien illegaal is en de flikken in de zak hebben...
Als ze nog eens tijdens de examens of ander vervelend moment doen ga ik er eens voor zorgen dat het feestje snel gedaan is...

Is ook geen probleem, maar stoor me wel aan het feit dat de muziek zo t*ring hard staat dat ik, 30m verder wonend dr niet van kan slape. En tis ook geen moeite om ff een briefje in de bus te doen dat er een feestje is en dat de muziek tot lang door gaat, toch? Lijkt me niet al te veel moeite voor een normaal iemand.

Maargoed, ik ben dus ook idd niet iemand die gelijk de wouten belt. eerst langsgaan, dan met wat shit over de schutting gooien en mocht het niet gestopt zijn alsnog de woute bellen :D

Schreeuwende tieners is idd wel k*t ja

Tja wanneer kan het wel?

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 23:43 ----------

Idd. Heb niet zoveel met de meeste politie. Beetje laf. Kwamen hier ook aan de deur toen ik n jaar of 15 was. Mn moeder lag al te bed en kwam naar beneden toen hij aan de deur stond.

Ze vroeg of ie er vannacht bij zn vrouw niet opgemogen had en toen kon ze mee in t busje op dr blote voeten.

Trieste bedoeling want van geluidshinder was geen sprake meer. En van zon zin is ie op zn teentjes getrapt

epic moeder wel:roflol:

En Sabam bellen :trollface:
Mogen ze dokken.
hmmm, dat ga ik eens doen met die illegale feestzaal hier in de buurt als ze eens lawaai maken. Zulle wellicht geen Sabam betalen :D.

Terug
Naar boven