MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

FML, een psd waar ik maanden aan gewerkt heb, had ik de laatste keer opgeslagen na een merge visible, dag lagen, dag leven. Leuk als een klant nu ineens aanpassingen wil. :mad:

Oh ja, zijn niet ingedaald. Naja, dan maar op je spierballen en je micropenis.

Kijk maar uit dat peanut dit niet ziet...

Of doe je dit omdat hij met z'n blote bast op interwebz staat?
JA :@ straks gooit ie gewoon z'n pinda's op de internets :S

FML, een psd waar ik maanden aan gewerkt heb, had ik de laatste keer opgeslagen na een merge visible, dag lagen, dag leven. Leuk als een klant nu ineens aanpassingen wil. :mad:
FML, thesis schrijven in sharelatex, vervolgens tript sharelatex hem, thesis wegh (true story van 2 weken geleden, was ook nog wat ander schrijfwerk kwijt).

proberen me galaxy s advance te rooten en te upgraden naar JB 4.2

meh

Sinds zaterdag al pijn aan m'n tandvlees. Tandarts heeft zaterdag pas tijd! :fuu:

In be4 rel.

Couldn't care bout mac or pc; voor wat ik een pc nodig heb ga ik niet het geld betalen dat een mac me kost. Verder geen overtuigend anti of pro.

Meestal is t meer de vraag pauper of geen pauper dan Mac vs Windows.

De gemiddelde anti Mac gebruiker kan geen enkel zinnig argument opbrengen buiten het feit dat het te duur is.

De gemiddelde anti Mac gebruiker kan geen enkel zinnig argument opbrengen buiten het feit dat het te duur is.

Ik heb het niet nodig? Ik heb mijn pc gekocht om te gamen, dat sluit mac al grotendeels uit. Ook het zelf kunnen prutsen aan de hardware bij pc is een pluspunt. Buiten dat ik het inderdaad te veel geld vind voor mijn doeleinden; heb ik geen ervaring met mac.

Je kunt er nauwelijks op gaymen, je pc bak niet aanpassen aan jouw smaak, je krijgt die appel apps door je strot geduwd, hij is niet geschikt voor zakelijk/bedrijfsmatig gebruik, niet compatible met veel hardware zoals printers, etc. Moet ik doorgaan?

Niet dit weer xyzyx :o

apple OS draait zonder meer beter dan windows, maar dat komt omdat de kernel van apple gewoon linux is..

mensen die zware applicaties draaien zoals adobe en zware dj programma's kunnen best wel een apple gebruiken.

voor de normale pc gebruiker of werknemer zou ik gewoon een windows pc aanschaffen, kan iedereen mee overweg

Je kunt er nauwelijks op gaymen, je pc bak niet aanpassen aan jouw smaak, je krijgt die appel apps door je strot geduwd, hij is niet geschikt voor zakelijk/bedrijfsmatig gebruik, niet compatible met veel hardware zoals printers, etc. Moet ik doorgaan?

Gamen doe je niet op een laptop of t nu een Windows of Mac is.
Apple Apps werken prima, uiteraard heb jij een Mac en kun je ook onderbouwen na gebruik van zowel de Apple als andere Apps dat deze wel of niet goed zijn.
Apple computers zijn prima geschikt voor zakelijk gebruik, t feit dat de it afdeling Windows wilt omdat ze met Apple werkloos zouden zijn betekend niet dat ze niet geschikt zijn. Sterker nog de iPad is 1 van de meest gebruikte tablets in de zakenwereld.
Niet comptabel met printers? You wot? :roflol:

Gamen doe je niet op een laptop of t nu een Windows of Mac is.
Apple Apps werken prima, uiteraard heb jij een Mac en kun je ook onderbouwen na gebruik van zowel de Apple als andere Apps dat deze wel of niet goed zijn.
Apple computers zijn prima geschikt voor zakelijk gebruik, t feit dat de it afdeling Windows wilt omdat ze met Apple werkloos zouden zijn betekend niet dat ze niet geschikt zijn. Sterker nog de iPad is 1 van de meest gebruikte tablets in de zakenwereld.
Niet comptabel met printers? You wot? :roflol:

dat is echt de grootste bullshit dat de it afdeling anders werkloos zou zijn.

als we jou advies nodig hebben rammelen we wel met de vuilnisbak

Ik heb het niet nodig? Ik heb mijn pc gekocht om te gamen, dat sluit mac al grotendeels uit. Ook het zelf kunnen prutsen aan de hardware bij pc is een pluspunt. Buiten dat ik het inderdaad te veel geld vind voor mijn doeleinden; heb ik geen ervaring met mac.

Beetje degelijke game pc kost wel meer dan een Mac :sad:

dat is echt de grootste bullshit dat de it afdeling anders werkloos zou zijn.

als we jou advies nodig hebben rammelen we wel met de vuilnisbak

inb4 apple producten hebben ingebouwde mailomgeving met applicatieservers

dus nee jasper

Terug
Naar boven