XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

dat is echt de grootste bullshit dat de it afdeling anders werkloos zou zijn.

ga terug in je mand

Vriend van mijn pa is ex it-er bij een niet nader te noemen groot bedrijf in Nederland en hij zei zelf dat ze enkel Windows gebruikte omdat er bij Macs praktisch nooit problemen zijn en ze dan niets meer te doen hebben.

Thuis heeft hij ook alleen maar Macs

En een pa van een vriend heeft een eigen bedrijf met ongeveer 50 werknemers waar ze allemaal Macs gebruiken en de problemen die er met computers zijn daar zijn gewoon zelf op te lossen. T pin apparaat gaf nog meer problemen dan alle Macs daar bij elkaar :roflol:

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:49 ----------

Hij was meer dan degelijk en heb er graag voor betaald...al was m'n gf wel boos dat ik zoveel aan een stomme pc uitgaf :p

Gewoon zeggen dat het een electronische verwarming en pc in 1 is:p

Gamen doe je niet op een laptop of t nu een Windows of Mac is.
Apple Apps werken prima, uiteraard heb jij een Mac en kun je ook onderbouwen na gebruik van zowel de Apple als andere Apps dat deze wel of niet goed zijn.
Apple computers zijn prima geschikt voor zakelijk gebruik, t feit dat de it afdeling Windows wilt omdat ze met Apple werkloos zouden zijn betekend niet dat ze niet geschikt zijn. Sterker nog de iPad is 1 van de meest gebruikte tablets in de zakenwereld.
Niet comptabel met printers? You wot? :roflol:
We hadden het duidelijk over een PC (=Personal Computer) en geen laptop. En heel veel mensen gaymen op een laptop ;)
Apple is niet geschikt voor zakelijk/bedrijfsmatig gebruik, omdat bij een goed netwerk je op meerdere locaties je gegevens+bestanden wilt ophalen en ondertussen compatible moet zijn met verschillende configuraties en dit bij apple niet het geval is of tegen belachelijk hoge prijzen met hun leopard servers. Dit kost bedrijven dus soms 10x zoveel, laat staan grotere bedrijven zoals Google.

Ipad is GEEN PC, heb jij begrijpelijk lezen gehad op school? Ipad is handig om je agenda, etc. te synchroniseren met je iphone, maar een android kan dit net zo goed.

Yes, heb een printer gehad die niet compatible was met een mac en nog andere hardware zoals gamecontrollers, boxen en toetsenborden.

Vriend van mijn pa is ex it-er bij een niet nader te noemen groot bedrijf in Nederland en hij zei zelf dat ze enkel Windows gebruikte omdat er bij Macs praktisch nooit problemen zijn en ze dan niets meer te doen hebben.

En een pa van een vriend heeft een eigen bedrijf met ongeveer 50 werknemers waar ze allemaal Macs gebruiken en de problemen die er met computers zijn daar zijn gewoon zelf op te lossen. T pin apparaat gaf nog meer problemen dan alle Macs daar bij elkaar :roflol:

Kerel denk je dat een IT afdeling alleen maar PC'tjes beheert? Is echt een miniscule taak van de vele die we hebben :/

klanten van ons hebben ook MAC's

volgens mij houd jij er geen rekening mee dat niet alle gebruikers gewoon op een plain mac pc werken. vaak zitten ze in een netwerk gekoppeld wat problemen kan geven, en degelijke applicaties met betrekking tot mail etc geven ook nog steeds problemen. En zoveel belletjes krijg ik nou ook weer niet van windows gebruikers dat hun pc niet meer werkt. een voeding van een mac kan net zo goed opgeblazen worden als een windows pc

Ik heb informatica credentials: Macs zuigen.

We hadden het duidelijk over een PC (=Personal Computer) en geen laptop. En heel veel mensen gaymen op een laptop ;)
Apple is niet geschikt voor zakelijk/bedrijfsmatig gebruik, omdat bij een goed netwerk je op meerdere locaties je gegevens+bestanden wilt ophalen en ondertussen compatible moet zijn met verschillende configuraties en dit bij apple niet het geval is of tegen belachelijk hoge prijzen met hun leopard servers. Dit kost bedrijven dus soms 10x zoveel, laat staan grotere bedrijven zoals Google.

Ipad is GEEN PC, heb jij begrijpelijk lezen gehad op school? Ipad is handig om je agenda, etc. te synchroniseren met je iphone, maar een android kan dit net zo goed.

Yes, heb een printer gehad die niet compatible was met een mac en nog andere hardware zoals gamecontrollers, boxen en toetsenborden.

Personal computer zegt niks over of het een desktop pc of een laptop is.

En gamen op een laptop is ronduit irritant, neemt niet weg dat dat op mijn Mac net zo goed kan.

Het overal bij je bestanden komen staat los van Apple, de meeste nassen draaien op Linux en zijn van zowel Windows als Apple prima te benaderen.

iPads hebben meer rekenkracht dan computers van 5-10 jaar terug, t feit dat ze te bedienen zijn via een touchscreen ipv toetsenbord en muis maakt het niet opeens geen computer meer. Als je een touchscreen aan je desktop pc hangt is t toch ook nog gewoon een computer? :o

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:57 ----------

Ik heb informatica credentials: Macs zuigen.

Shht :trollface:

Personal computer zegt niks over of het een desktop pc of een laptop is.

En gamen op een laptop is ronduit irritant, neemt niet weg dat dat op mijn Mac net zo goed kan.

Het overal bij je bestanden komen staat los van Apple, de meeste nassen draaien op Linux en zijn van zowel Windows als Apple prima te benaderen.

iPads hebben meer rekenkracht dan computers van 5-10 jaar terug, t feit dat ze te bedienen zijn via een touchscreen ipv toetsenbord en muis maakt het niet opeens geen computer meer. Als je een touchscreen aan je desktop pc hangt is t toch ook nog gewoon een computer? :o

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 15:57 ----------

Shht :trollface:

pept oew eige

klanten van ons hebben ook MAC's

volgens mij houd jij er geen rekening mee dat niet alle gebruikers gewoon op een plain mac pc werken. vaak zitten ze in een netwerk gekoppeld wat problemen kan geven, en degelijke applicaties met betrekking tot mail etc geven ook nog steeds problemen. En zoveel belletjes krijg ik nou ook weer niet van windows gebruikers dat hun pc niet meer werkt. een voeding van een mac kan net zo goed opgeblazen worden als een windows pc

Apple mail is gewoon compatibel met de meeste mail servers hoor, nja misschien die uit de middeleeuwen niet :o

:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 16:02 ----------

Pls een mailserver opzetten kan een gemiddeld persoon ook wel.

pC8jf5t4eWCDKcMu.jpg

---------- Post toegevoegd 13 May 2013 om 16:02 ----------

Pls een mailserver opzetten kan een gemiddeld persoon ook wel.

Haha shit ik daag je uit. En dan zijn we nog niet bij applicatie/ontwikkelingsservers geweest en andere shit die je pet te boven gaan, dus praat alsjeblieft niet over een IT afdeling als dat je zelf niet eens goed weet wat het inhoudt.

b*ch pls, kom terug zodra jullie een niet-deterministische eindige automaat hebben geimplementeerd in assembly voor 'n SPARC architectuur.

Sporten met school.
Een fitness instructrice, betwijfel of ze haarzelf zo mag noemen, die mij maximaal één minuut wilde laten trainen op een apparaat. En vervolgens een ander apparaat voor een andere spiergroep.

Vervolg: een uur cardio.

Terug
Naar boven