Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik heb een dikke wannebe gangster/drugsdealer neer gemept met zn blaffer in zn hand toen de politie er net aankwam.

Ze hebben hem alleen een waarschuwing gegeven voor het bij hebben van dat ding... en hij had niet eens een vergunning + dat hij een heleboel speed en xtc bij had. + dat 2 kindjes van amper 14 - 15 jaar ook blaffers van hem hadden gekregen.

Maar ik moet wel voor de rechtbank verschijnen voor slagen en verwondingen.
Gekke wereld ;(
FUUUUUUU
"Ok".

zat je niet in een psychose?:p
haha nee hoor, dat merk je wel als je dat hebt ;)

Pfff, typische politie mannetjes he.
En mn vorige veroordeling was voorwaardelijk, dus nu ga ik 100% zeker vast. (Mn advocaat gebeld, hij zegt wss een maand of 2 vastzitten).

Mss kan ik het op mn psychologische staat steken en er gewoon onderuit komen. :p

haha nee hoor, dat merk je wel als je dat hebt ;)

Pfff, typische politie mannetjes he.
En mn vorige veroordeling was voorwaardelijk, dus nu ga ik 100% zeker vast. (Mn advocaat gebeld, hij zegt wss een maand of 2 vastzitten).

Mss kan ik het op mn psychologische staat steken en er gewoon onderuit komen. :p

de eerste keer in de gevangenis ofwa?

pas maar op dadde niets uitsteekt :p .. mag er niet aan denken

de eerste keer in de gevangenis ofwa?

pas maar op dadde niets uitsteekt :p .. mag er niet aan denken

Ja, ik ben meerderjarig... dus dat wordt niet lachen :( gelukkig ken ik heel veel personeel van de gevangenissen in Belgie ;) en 99% waarschijnlijk ga ik geplaatst worden in Mechelen (de nieuwe gevangenis voor de straffen van korte duur). waar ik zowat elk personeelslid ken van op cafe met mn pa.

Dus zo erg is het niet. Is sowieso ook een mooi verhaal voor op mijn school he! Alleen zal ik de les een beetje moeten missen.

Ja, ik ben meerderjarig... dus dat wordt niet lachen :( gelukkig ken ik heel veel personeel van de gevangenissen in Belgie ;) en 99% waarschijnlijk ga ik geplaatst worden in Mechelen (de nieuwe gevangenis voor de straffen van korte duur). waar ik zowat elk personeelslid ken van op cafe met mn pa.

Dus zo erg is het niet. Is sowieso ook een mooi verhaal voor op mijn school he! Alleen zal ik de les een beetje moeten missen.

lol:p

zo snel dat je al in de gevangenis beland man

Ik heb vandaag te klagen dat er fokking veel dikke zwijnen de bankdrukkert en de cable pully gebruikte als therapeutische praatsessieapparaten.. Kan daar zo pissig om worden.

Ik heb vandaag te klagen dat er fokking veel dikke zwijnen de bankdrukkert en de cable pully gebruikte als therapeutische praatsessieapparaten.. Kan daar zo pissig om worden.

Lol bij ons gaan ze altijd bankdrukken in de smith nou is dat niet zo'n probleem voor 1 keertje maar als 5 mensen het achter elkaar willen gaan doen terwijl jij erbij moet :fuu:

dat niemand kan / mee wilt naar een feest morgenavond

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:o

Slechte opvoeding en zware jeugd gehad he
Niet waar hoor, ik heb gewoon een hekel aan faalbazen.
wil ik wel met jou gaan spelen :angstig:

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

On Topic:

ik wil de :trollface: smiley heel graag in msn maar ik weet niet hoe dat moet :(

Dikke hijack in mijn topic!! :mad:

Ik droomde dat ik beneden tv zat te kijken en een inbreker in de tuin op het raam af kwam lopen en het raam insloeg en bij ons binnenkwam, ik moest gillen; ik werd doodsbang wakker!

Terug
Naar boven