Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik lag te maffen en droomde dat ik een BB competition won en toen ik wakker werd. Was ik weer de normale messo zoals altijd

ik droomde dat ik droomde , dus toen ik in die droom wakker werd , dacht ik dat ik wakker was , maar ik droomde nog!

wil ik wel met jou gaan spelen :angstig:

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

On Topic:

ik wil de :trollface: smiley heel graag in msn maar ik weet niet hoe dat moet :(

och geen nood, het is veel simpeler om met de train naar de gevangenis te komen in het midden van het land dan het is om over de grens te fietsen naar mijn huis LOL.

geweldige koppijn toen ik wakker werd en bloedresten in mn neus wtf

you got beaten up in the head bro

wil ik wel met jou gaan spelen :angstig:

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

On Topic:

ik wil de :trollface: smiley heel graag in msn maar ik weet niet hoe dat moet :(

sla trollface op ga op msn -> smileys -> alles weergeven -> maken -> zoek trollface = succes

OT: mn broers wekker heeft me wakker gemaakt
:fuux:

• Topic Starter Topic Starter
ik droomde dat ik droomde , dus toen ik in die droom wakker werd , dacht ik dat ik wakker was , maar ik droomde nog!
ja dat heb ik ook heel vaak, en dan ga ik in de originele droom naar de wc maar dan ga ik niet echt naar de wc en als ik dan in het echt begin te pisse, pis ik in bed :(

mijn had zich verslapen voor het werk vandaag, werd ik alsnog wakker om 7 uur ... awesome

Dat heb ik elke ochtend bijna, niets om je zorgen over te maken even neus spoelen met water en het is weer weg.
maak me ook geen zorgen, hoewel het was dit keer nadat ik had hardgelopen.
Voorheen heb ik het ook gehad
alleen was dat gewoon random kreeg ik een ziekelijke bloedneus.

Heb door russische beer zin in kippensoep maar ik kan geen kippensoep maken. :fuu:

Ja ik krijg je maar niet uit mn hoofd. :$ (no homo)

Nee soep uit blik is niet te vreten. :(

ben ziek bitchez.

Xx (no homo)

Terug
Naar boven