Temprament
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 65
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wil ik wel met jou gaan spelen
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------
On Topic:
ik wil desmiley heel graag in msn maar ik weet niet hoe dat moet
![]()

ik droomde dat ik droomde , dus toen ik in die droom wakker werd , dacht ik dat ik wakker was , maar ik droomde nog!
wil ik wel met jou gaan spelen
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------
On Topic:
ik wil desmiley heel graag in msn maar ik weet niet hoe dat moet
![]()

ja dat heb ik ook heel vaak, en dan ga ik in de originele droom naar de wc maar dan ga ik niet echt naar de wc en als ik dan in het echt begin te pisse, pis ik in bedik droomde dat ik droomde , dus toen ik in die droom wakker werd , dacht ik dat ik wakker was , maar ik droomde nog!

te klein om goed te ziensla trollface op ga op msn -> smileys -> alles weergeven -> maken -> zoek trollface = succes
OT: mn broers wekker heeft me wakker gemaakt
![]()
Dat heb ik elke ochtend bijna, niets om je zorgen over te maken even neus spoelen met water en het is weer weg.geweldige koppijn toen ik wakker werd en bloedresten in mn neus wtf
maak me ook geen zorgen, hoewel het was dit keer nadat ik had hardgelopen.Dat heb ik elke ochtend bijna, niets om je zorgen over te maken even neus spoelen met water en het is weer weg.
Ik zit in je hoofd brahHeb door russische beer zin in kippensoep maar ik kan geen kippensoep maken.![]()
neem een kopje kippesoep