AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Niet kunnen slapen door 3 weken "vakantie" wekker wel om half 9;@

Uitslapen joh...
Wekker om 7 uur... slaap nooit voor 2 uur.. en 3x wakkr in de nacht is niets..
echt? Ik ben minimaal 8.5uur slaap nodig om niet moe te zijn rond 10..

Slaap al 3 weken uit tot 10/11 en het was vanmorgen ook weer 11uur dus hoop tegen 2uur te kunnen slapen.

Wat ook k*t is, door cardio zo'n 5l water gedronken vandaag. Elke 20min pissen

wekker om kwart voor 4. Ik win ! :D

Ohja maar ik kan niet slapen dus..... fuuuuuuuu :mad:

Slaap al 3 weken uit tot 10/11 en het was vanmorgen ook weer 11uur dus hoop tegen 2uur te kunnen slapen.

Ik zou ook meer willen slapen.. maar lukt gewoon niet.. vaak slaap ik tussen de middag nog wel eens een uurtje als kleine ook op bed ligt.. anders is het soms niet vol te houden.

Dat is zeker erg vervelend.. emmer naast je bed whahaha.. not srs natuurlijk

Heb je 2,5u gecardijood dan? Ik vind het aardig ongeloofwaardig over komen dat je 5liter water zuipt tijdens het cardijoden. Als je een flesje bij je hebt waar 1 liter in past moet je 4x weg om hem bij te vullen.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 08:27 ----------

Brommer aan t verven, tieft dat hele ding naar beneden, potverdommeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hing ie aan het plafond van je schuur ofzo? Minder :(

Hoop over de gehele dag :eek:
Pas ander maar op voor een waterintoxicatie :o

Ik zou ook meer willen slapen.. maar lukt gewoon niet.. vaak slaap ik tussen de middag nog wel eens een uurtje als kleine ook op bed ligt.. anders is het soms niet vol te houden.

Dat is zeker erg vervelend.. emmer naast je bed whahaha.. not srs natuurlijk

ja ik zie er nu al tegen op;p zal me vriendin ff inlichten dat als het nog goed is tussen ons over paar jaar dat zij eruit kan+luiers verschonen :rolleyes: hah

nou soms denk ik dat wel eens, dat ik gewoon 2L flessen ophaal en smorgens weg fl**ker want word er gek van:P

Hoop over de gehele dag :eek:
Pas ander maar op voor een waterintoxicatie :o

Dat krijg je alleen als je veel water drinkt zonder andere voedingsstoffen tot je te nemen. Met een bb dieet mag je easy 20+ liter water drinken voor je überhaupt teveel water drinkt

ja ik zie er nu al tegen op;p zal me vriendin ff inlichten dat als het nog goed is tussen ons over paar jaar dat zij eruit kan+luiers verschonen :rolleyes: hah

nou soms denk ik dat wel eens, dat ik gewoon 2L flessen ophaal en smorgens weg fl**ker want word er gek van:P

Hahahah nou dat stadium zijn we allang voorbij hoor. Met 8 weken geen nachtfles of luier meer heheh..
Maar spreek je tegen die tijd wel.. dan doe je het wel :p

Iets afsluitbaars is wel handig..

Hahahah nou dat stadium zijn we allang voorbij hoor. Met 8 weken geen nachtfles of luier meer heheh..
Maar spreek je tegen die tijd wel.. dan doe je het wel :p

Iets afsluitbaars is wel handig..

was ook maar een geintje, als ik zoiets flik ben ik bang dat ik die hele periode geen coïtus krijg. K kijk wel uit haha

was ook maar een geintje, als ik zoiets flik ben ik bang dat ik die hele periode geen coïtus krijg. K kijk wel uit haha

heb je het nu over plassen in flessen of die 8 weken :P
tis namelijk zo dat je 6 weken geen coïtus mag hebben als kindje geboren is...
arme jij :o

Terug
Naar boven