Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hm, ik zou niet weten wie/waarom. Word gewoon een beetje moe van dat gezeur.
Maar het is in ieder geval absoluut niet zo :')

Heb echt niks met die jonge meiden, nog geen vorm, t**ten, geen kont, geen ervaring.
Bah.

Ach, nog een maand volhouden dan heb ik de stage er weer op zitten.

Heb echt niks met die jonge meiden, nog geen vorm, t**ten, geen kont, geen ervaring.
Bah.

dat komt allemaal van zelf joh, wie weet wat voor lekker wijf et is na 2 jaar xD

Ja en dan zijn ze 17-18, dat zeg ik dus.

mehhhh net backup omgeving van klant verdoet

ging upgrade doen van vmprotect 7 naar 8. geeft dat hoereding foutmelding en verdoet tie heel de huidige virtual machine

Bah.

Bullshit, kwam laatst een wijf tegen, prima kont, goed stel t**ten, prima gezicht.
Bleek srs 15 te zijn...

Serieus, al weer gezeur op stage.
Met mijn stage zelf gaat alles prima, met m'n baas ook.
Maar met dat onderwijsteam..

Eerst al gezeik gehad over dat leerlingen te lang bij mij waren, allemaal gedoe.
Nieuwe regels in moeten zetten dat leerlingen niet langer dan 5min bij ICT mogen komen.
Vond ik sowieso al onzin, net alsof ik alles binnen 5min fix :')

Daarna weer gezeur gehad dat ik te vriendelijk was tegenover leerlingen, nou jezus.
Dat ik nou geen verschrikkelijke zuurpruim ben -_-

Nu weer apart gehaald, gesprek gehad met de teamleiders.
Krijg ik allemaal verhalen over me heen dat ik prive met leerlingen afspreek, veel te vriendelijk met ze ben, nummers heb uitgewisseld met leerlingen.

God rot toch eens op man.
Word hier toch een partij ziek van.

Hmm vragen of ze er bewijzen voor hebben zijn nogal beschuldigingen die ze daar naar je hoofd gooien man!

zelf brinta maken gefaald :fuu:
100g brinta heeft 2x zoveel volume als 100g havermout in de blender

Dat er men het nu schokkend vind dat een rebel het hart van een soldaat op eet. Niets goeds aan, zij het niet dat er toch wel veel schokkendere dingen gebeuren in Syrië.
Heb liever dat ze hen necrofilie / kannibalisme uitleven dan hen androphonomania.

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 14:00 ----------

Serieus, al weer gezeur op stage.
Met mijn stage zelf gaat alles prima, met m'n baas ook.
Maar met dat onderwijsteam..

Eerst al gezeik gehad over dat leerlingen te lang bij mij waren, allemaal gedoe.
Nieuwe regels in moeten zetten dat leerlingen niet langer dan 5min bij ICT mogen komen.
Vond ik sowieso al onzin, net alsof ik alles binnen 5min fix :')

Daarna weer gezeur gehad dat ik te vriendelijk was tegenover leerlingen, nou jezus.
Dat ik nou geen verschrikkelijke zuurpruim ben -_-

Nu weer apart gehaald, gesprek gehad met de teamleiders.
Krijg ik allemaal verhalen over me heen dat ik prive met leerlingen afspreek, veel te vriendelijk met ze ben, nummers heb uitgewisseld met leerlingen.

God rot toch eens op man.
Word hier toch een partij ziek van.
Wat een onzin :roflol: gewoon niets van aantrekken en als ze je buizen dien je klacht in, kan je niet verliezen lijkt me.

Na bijna een jaar lang vakantie vieren is per vandaag een einde gekomen aan mijn sabbatical.
Het tekenen van het contract was nog best lastig. Ik was net gewend aan vrije tijd, onvolwassen doen en het volledig ontbreken van enige verantwoordelijkheid.

*sigh*

Na bijna een jaar lang vakantie vieren is per vandaag een einde gekomen aan mijn sabbatical.
Het tekenen van het contract was nog best lastig. Ik was net gewend aan vrije tijd, onvolwassen doen en het volledig ontbreken van enige verantwoordelijkheid.

*sigh*
RIP Sjors. Ik en GetXXL zullen aan je denken als we met onze ballen laid back op de bank liggen

*sigh*

moet je niet noodzakelijk missen... je bent lekker genoeg om camsletje te worden;)

Weer zo'n randdebiel in m'n mailbox die niet kan lezen:
Gegevens afzender
Naam: Dennis xxx
E-mail: dennis.xxx
Telefoon: xxx
Bedrijfsnaam: xxxx ICT (Bekijk bedrijfsprofiel)
Betreft vacature: xxxxx
Bericht
Beste xxxx,

Ik ben op zoek naar een echte xxxxx met veel technische know-how, de functie heb ik bijgesloten. Echter zie ik in jouw profiel dat je op zoek bent naar parttime, klopt dat of heb je ook oren naar een fulltime functie?

Ik hoor graag van je.

Groeten,

Dennis xxxxxx
xxx ICT
Nee, ik schrijf expres parttime in m'n CV omdat ik fulltime wil werken.
Nummertje 3 deze week al.

Terug
Naar boven