MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat meen je toch niet..
Zoals Riny al zegt; "

Wat een bullshit, dat ga je toch niet sponseren.. wat heeft die vent nou met sport te maken.
Volgende keer bestel ik maar voor de verandering eens bij XXL (srs)

Je weet dat XXL met alles net even duurder is dan body en fitshop?

Het zal mij echt een rotzorg wezen wie wat koopt...

zoiezo XXL sponsort die gast die het altijd over suppies heeft, dat is de grootste mong**l ooit.

Hey mong**l mocht je het lezen, ik zeg dit puur uit jaloezie.

Laatst bewerkt:
PB is on you're way..........

Ik was ook sceptisch, ben er op aangeven van m'n moeder heen gegaan en heb er geen spijt van. Mijn acupuncturiste was tevens een dokter.

Lijkt me stug, eerder het tegendeel. Je kan natuurlijk niet verwachten dat het aids verhelpt. Extreme vermoeidheid en problemen met je zenuwstelsel, daar werkt het zeer zeker bij.

sorry bro, maar kan je niet serieus nemen gezien je jaren geleden exact hetzelfde hebt gezegd over een waarzegster:roflol:

Je weet dat XXL met alles net even duurder is dan body en fitshop?

Het zal mij echt een rotzorg wezen wie wat koopt...

zoiezo XXL sponsort dave hawk, dat is de grootste mong**l ooit.
Bedoel je Robbert Jan van Heeckeren? Bedenker Robbert's Tripple? Het ultieme schok-schema voor borsttraining?

Reden voor wijziging:

Laatst bewerkt:
Ben blij dat je het zelf ook inziet...moet toegeven.. goeie zelfkennis. :rolleyes:

Dat je die nog inkopt ook...
facepalm.gif

Omgggg wat sneu, wordt tijd dat ze mij ook gaan sponsoren dan..

a

Een Nederlandstalige zanger die ex junkie en ecto is wel sponsoren en mij niet..:( Die knuppel heeft geld zat als hij ook coke verslaafde kan zijn.
Ik denk dat ik even 10.000 mensen ga toevoegen op fb, misschien krijg ik dan ook wel een pakketje als ik er een foto van maak en op mijn timeline pleur..

Terug
Naar boven