Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zal wel weer wat gemist hebben ,
daarom vraag ik het nog maar een keer (iemand) want zelfs nu krijg ik geen antwoorden , vraag ik het aan dbb wat is er mi missneke gebeurd ??

dat kale geen foto's geen avatar etc ???
karma will been given............

daarom vraag ik het nog maar een keer (iemand) want zelfs nu krijg ik geen antwoorden , vraag ik het aan dbb wat is er mi missneke gebeurd ??

missneuk loopt naakfoto's uit te delen :trollface:

karma pls

ze heeft wat jongens hier op het forum van hun kwark en eieren beroofd en wil niet dat ze in real life herkend kan worden denk ik..

Ben je zo hulpbehoevend dan lekkeltje?
Nee, had een tijd terug last van ontzettende hoofdpijn 6 weken lang(ontstoken zenuw en iets met m'n ruggengraat) moest toen twee keer naar de neuroloog. Had allemaal niets geholpen, toen acupunctuur gedaan en dat heeft het uiteindelijk verholpen. In a nutshell heeft neurologie geen **** gedaan voor me, maar moet ik wel voor die onzin grof betalen.

Nee, had een tijd terug last van ontzettende hoofdpijn 6 weken lang(ontstoken zenuw en iets met m'n ruggengraat) moest toen twee keer naar de neuroloog. Had allemaal niets geholpen, toen acupunctuur gedaan en dat heeft het uiteindelijk verholpen. In a nutshell heeft neurologie geen **** gedaan voor me, maar moet ik wel voor die onzin grof betalen.

Das wel ****ed idd... Lang leve de Grieken enzo :o

Ja naalden voor goede energie banen, dat helpt.

• Like
Waarderingen: mat
Eerste klote rode kaart op dit teringaccount...

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 15:30 ----------

Ik geloof er niet in, zal voor mij dus ook weinig goed doen wss. :)

Volgens mij is het zelfs bewezen dat het niks doet.

Maarja dat zal iemand die zijn klachten er door verholpen zijn een rotzorg wezen denk ik.

Rode kaart, hoezo dat als ik vragen mag? Wat voor gevolgen heeft dat dan, een ban ofzo?

Terug
Naar boven