- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Dat er geen 1kg verpakkingen kip meer zijn bij de AH. Tegenwoordig alleen maar 900 gram verpakkingen.
Bij ons wel, gister nog 3 kilo voor 12 euro gehaald.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat er geen 1kg verpakkingen kip meer zijn bij de AH. Tegenwoordig alleen maar 900 gram verpakkingen.
balen..Godsamme, mijn eetlust is non-existent.
Elke cut weer hetzelfde gezeik; minder eten > minder zin in eten > forcefeeden.
Moge Allah wa' atalla de wortel van mijn eetlust in eer en halal herstellen. Amin.

balen..
maar ik worstel mee.. na gisteravond.. braaf alles gegeten maar zo geen trek...
wou wel half jaartje met je ruilen.. Ik blijf gewoon altijd honger houden..
gister refeed met 500gram shoarma 1 paprika en 425gram krieltjes en 3uur later zit ik alweer te bedenken : wat kan ik eens gaan eten;p

Net zo permanent als Spuitelf11

Ik ken er tweeToch niet permanent?
Ik ken er eentje dat weer blij is.![]()

)Wat een mong**l was dat...

Dexaprine zit vol met stoffen die lijken op amfetamine, welke te maken hebben met adrenaline en/of norepinefrine. Deze zorgen voor een verhoogde activatie van het sympathisch zenuwstelsel, ook wel de fight-or-flight response. Je hartslag gaat omhoog, bloedvaten vernauwen etc. Het sympathisch zenuwstelsel is per definitie katabool. Dit is ook logisch, want met dexaprine wil je afvallen.
Ik heb dat ook. Zou echt hele dag kunnen vreten. Epic endo genen.