MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is een goed idee, maar dan moet ik wss wel vaker lepelen om het benodigde aantal prota's binnen te krijgen..
Misschien moet ik gewoon langs de deuren gaan, heitje voor een karweitje.

Als je gewoon je eten kunt betalen kun je toch ook wel je eiwitshakes betalen?
Zo schokkend duur zijn ze ook weer niet, tenzij jij wat speciaals gebruikt.
Ik ben 35 euro per maand er aan kwijt :/

Ja... nee... met eten probeer ik ook zo zuunig aan te doen als mogelijk de afgelopen tijd.
Zo'n verlovingsring neemt een behoorlijke hap uit je activa, en dan heb ik nog wel 2000 aan leningen uitstaan bij anderen maar als die me niet kunnen terug betalen word het ook lastig. Vooral als het familie is.

Ja... nee... met eten probeer ik ook zo zuunig aan te doen als mogelijk de afgelopen tijd.
Zo'n verlovingsring neemt een behoorlijke hap uit je activa, en dan heb ik nog wel 2000 aan leningen uitstaan bij anderen maar als die me niet kunnen terug betalen word het ook lastig. Vooral als het familie is.

Dat is wel lastig idd, als arme student let ik ook erg op m'n geld.
Met boodschappen ben ik 25 per week kwijt + 35 voor een maandje whey.
dus 135 per maand, moet toch redelijk te doen zijn?

Veel aanbiedingen afgaan, voordeelverpakkingen halen, euroshopper / aldi merken kopen..
Maar wel balen man, sterkte ermee.

Lol... en dan toch een ring kopen... dan zeggen ze wat over vrouwen :)

Dat is wel lastig idd, als arme student let ik ook erg op m'n geld.
Met boodschappen ben ik 25 per week kwijt + 35 voor een maandje whey.
dus 135 per maand, moet toch redelijk te doen zijn?

Veel aanbiedingen afgaan, voordeelverpakkingen halen, euroshopper / aldi merken kopen..
Maar wel balen man, sterkte ermee.

35 euro whey per maand is aardig wat.

Najah ik doe een schatting he.
Ik neem gewoon 2x per dag een shake.
2270 Gram (81 shakes), dus 40 dagen dan :')

Hier liggen ze door t hele huis heen :roflol:

Denk wel 10 met gemak dat er liggen

:trollface:
34i48dy.jpg

Gym dicht :(

Godsamme, mijn eetlust is non-existent.
Elke cut weer hetzelfde gezeik; minder eten > minder zin in eten > forcefeeden.

Moge Allah wa' atalla de wortel van mijn eetlust in eer en halal herstellen. Amin.

Ik zou de huur betalen man en dan je eiwitten uit andere voeding halen zoals rijst en melk. Dat is niet zo duur :)

Speed is katabool. Dexa anabool.
Dexaprine zit vol met stoffen die lijken op amfetamine, welke te maken hebben met adrenaline en/of norepinefrine. Deze zorgen voor een verhoogde activatie van het sympathisch zenuwstelsel, ook wel de fight-or-flight response. Je hartslag gaat omhoog, bloedvaten vernauwen etc. Het sympathisch zenuwstelsel is per definitie katabool. Dit is ook logisch, want met dexaprine wil je afvallen.

Dat er geen 1kg verpakkingen kip meer zijn bij de AH. Tegenwoordig alleen maar 900 gram verpakkingen.

Terug
Naar boven