XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n universiteit is gehacked (UvA), nu kan ik niet meer bij m'n bestanden met SSH want ze hebben het afgesloten :mad:

aaaah net helemaal op de fiets naar fitness geraced... mentaal helemaal opgefockt ala Eye of the tiger..... is die toko tot 16.00 dicht!:S aaaaah sinds wanneer is dit tropen rooster :S

aaaah net helemaal op de fiets naar fitness geraced... mentaal helemaal opgefockt ala Eye of the tiger..... is die toko tot 16.00 dicht!:S aaaaah sinds wanneer is dit tropen rooster :S
sowieso tijd om een nieuwe gym te zoeken brah

sowieso tijd om een nieuwe gym te zoeken brah
ga normaal altijd na me werk.. en deze zit pal naast het station... echt idiaal... maar was vandaag vrij...! pfff achja life sucks...!
maar morgen win ik de staatsloterij! Dan is alles weer goed!
voor karma krijgen jully misschien ook wat;)

Dat ik te lui ben om op te warmen voor mn training, en ik daar de vruchten van pluk nu ik 6x per week de gym induik.:( Beide ellebogen en schouders deden zeer en nu nog steeds, toch maar is fatsoenlijk opwarmen voortaan.

Graag proberen nog enigszins on-topic te reageren hier, het loopt uit de hand.

Echt een k*tdag op het werk gehad, en mijn hete bazin heeft overplaatsing gekregen naar een ander filiaal, fffuuuuu

ik heb vanmorgen mijn kuit gestoten tegen de hacksquat.... nu loop ik verdomme weer mank.

Rotvlieg, en ik krijg ze ni kapot gemept fuuu

Weer vet last van m'n bicepblessure.:mad:

al 3 dagen last van me schouder :mad:

Vakantie en helemaal geen blessure / ergens last van! :(

normaal win ik altijd met poolen

1 potje gewonnen van de 5 :mad:

Terug
Naar boven