AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

3 uur les vandaag
toch maar gegaan
geen leraar :fuu:

diaree voor de 3de dag op rij.

Beseffen dat dit mijn laatste dag vakantie is. Maar al mijn vrienden zijn naar school/gaan werken :(

studieadviseur komt er nu(bijna deadline) mee dat onvindbare regels van toepassing zijn wat betekent dat ik niet kan afstuderen WTF!!!
Ik ben echt witheet! Pech is alleen dat het een vrouw is en die kunnen niet met zakelijke mails omgaan :mad:

toernooi op pokerstars:
AJ vs A8, 8xxxx
AT vs QJ, Jxxxx
AA vs 9T, 9Txxx
TT vs A5, Axxxx

k*tspel maar ngo wle in, dus kan nog wat worden

Honger, honger en nog eens honger.

Slecht geslapen door warmte <<

Ik haat zomer, ikhaaaaaaaaaaaaaaaaaathet

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

En dan is het nog niet eens zomer :roflol:

misc topic gesloten, had het niet eens gezien :(

hello heavenly blessed centaur

latente koortslip speelt weer op.

ik ga net aanzetten om te gaan werken le joy :|

gisteravond stomme fout gemaakt tijdens de deadlift waardoor ik bijna door me rug ging, nu behoorlijk last van mijn rug :mad:

Gister op mijn stage. Ranzig verhaal daarom staat het in de spoiler.
Op de weg er naartoe in de metro ging alles tollen... Toen ik op m'n stage was aangekomen stond de espresso al voor me klaar. Ik nam een klein slokje en ik werd toen zooo misselijk. Ik trok helemaal wit weg en zei toen 'ik ben ben naar de wc'! Vervolgens keurig in de wc gekotst en doorgespoeld, smoel afgeveegd en weer naar het kantoor gegaan.
Ik moest toen documenten opleggen in dossiers dus veel staan en lopen. Op een gegeven moment draaide mijn maag zich om en moest ik racen naar de wc. Toen ik de deur van het voorportaal opende voelde ik dat ik aan het overgeven was in mijn mond. Ik stapte de wc in en in kotste met een sierlijke boog de hele ****ing plee onder en over mezelf, alles zeiknat.

Ik ben naar m'n kantoor gelopen en vroeg of iemand de schoonmaakster wilde bellen. Ik kreeg een cracker van m'n collega en dronk wat water en daarna liep ik naar de tram toe.

Daarna reden de trams niet (k*t toeristen in Amsterdam) trein had vertraging en ik koTste bijna in de trein dus ik stapte halverwege uit ok de volgende trein te nemen. M'n broer heeft me maar bij de trein opgehaald. We stonden voor een stoplicht en ik probeerde mijn kots in te houden maar er kwam een gigantische boog uit en de spetters zaten op de brug.
Thuis aangekomen heb ik even een emmer over de deur heen gegooid.

Ik voel me nog steeds slap van gister en blijf vandaag nog lekker thuis.

Laatst bewerkt:
cool story bro

Gister op mijn stage. Ranzig verhaal daarom staat het in de spoiler.
Op de weg er naartoe in de metro ging alles tollen... Toen ik op m'n stage was aangekomen stond de espresso al voor me klaar. Ik nam een klein slokje en ik werd toen zooo misselijk. Ik trok helemaal wit weg en zei toen 'ik ben ben naar de wc'! Vervolgens keurig in de wc gekotst en doorgespoeld, smoel afgeveegd en weer naar het kantoor gegaan.
Ik moest toen documenten opleggen in dossiers dus veel staan en lopen. Op een gegeven moment draaide mijn maag zich om en moest ik racen naar de wc. Toen ik de deur van het voorportaal opende voelde ik dat ik aan het overgeven was in mijn mond. Ik stapte de wc in en in kotste met een sierlijke boog de hele ****ing plee onder en over mezelf, alles zeiknat.

Ik ben naar m'n kantoor gelopen en vroeg of iemand de schoonmaakster wilde bellen. Ik kreeg een cracker van m'n collega en dronk wat water en daarna liep ik naar de tram toe.

Daarna reden de trams niet (k*t toeristen in Amsterdam) trein had vertraging en ik koTste bijna in de trein dus ik stapte halverwege uit ok de volgende trein te nemen. M'n broer heeft me maar bij de trein opgehaald. We stonden voor een stoplicht en ik probeerde mijn kots in te houden maar er kwam een gigantische boog uit en de spetters zaten op de brug.
Thuis aangekomen heb ik even een emmer over de deur heen gegooid.

Ik voel me nog steeds slap van gister en blijf vandaag nog lekker thuis.

Congratz! Wordt t een jongen of een meisje?

Mijn computer is gecrashed, moest mijn broertje echt van zijn laptop en world of warcraft trekken om beetje online te kunnen zijn :(

mensen op dit school die naar me toe komen juichen dat barca terecht heeft gewonnen
later thuis komen en alle pro barca berichten lezen op dbb

emotionele zware dag geweest.

Terug
Naar boven