Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Max 1 qoute en 1 karma per 2 dagen de laatste tijd.

Alleen omdat ik besloten heb minder te trollen en omdat ik een gigantisch gebrek aan kennis heb voor wat betreft onze sport.

Verder ademde mijn vrouw vanmorgen nog, was de zaak nog niet afgebrand en heeft mijn dochter van bijna 5 nog steeds geen rijke peuter miljardair ontmoet.

Max 1 qoute en 1 karma per 2 dagen de laatste tijd.

Alleen omdat ik besloten heb minder te trollen en omdat ik een gigantisch gebrek aan kennis heb voor wat betreft onze sport.

Verder ademde mijn vrouw vanmorgen nog, was de zaak nog niet afgebrand en heeft mijn dochter van bijna 5 nog steeds geen rijke peuter miljardair ontmoet.

Nu kan je alvast de volgende 2 dagen doorkomen. :P

Boete van 137 euro voor het gebruiken van een "niet rijbaan" met de motor in een woonwijk
FFFUUUUUUU!!! Alsof ik met 200 over een voetpad ga lopen racen :fire:
Kaolo popo! Als ik em op de stoep mag parkeren, mag ik de stoep GVD ook oprijden. Heet GVD geen Harry Potter, kan em dr niet op toveren :mad::mad::mad:

Boete van 137 euro voor het gebruiken van een "niet rijbaan" met de motor in een woonwijk
FFFUUUUUUU!!! Alsof ik met 200 over een voetpad ga lopen racen :fire:
Kaolo popo! Als ik em op de stoep mag parkeren, mag ik de stoep GVD ook oprijden. Heet GVD geen Harry Potter, kan em dr niet op toveren :mad::mad::mad:

op dbb had die een paar kaarten te pakken

Wat is dat met al die one-liners de laatste tijd? Zie niks anders dan die stompen zin

edit op vraag van mark.

Laatst bewerkt:
IRL had ik je een hamburger gevoerd

IRL had ik je een hamburger gevoerd

chocomel.jpg

K*t weer.

Terug
Naar boven