- Waardering
- 2.135
Sorry Willem of is het Mark? Ik heb je moeten rapporteren.excuus voort ongemak, geedit, als jijt ook doet is er niets gebeur.
kus,
willem
Groet,
Ray(mond)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry Willem of is het Mark? Ik heb je moeten rapporteren.excuus voort ongemak, geedit, als jijt ook doet is er niets gebeur.
kus,
willem
excuus voort ongemak, geedit, als jijt ook doet is er niets gebeur.
kus,
willem
jij praat fictie vriend.
Gelukkig zijn wij hier op stormfront en niet dbb.
jij praat fictie vriend.
in het hiernamaals had je irl een stomp gehad
Vrouwen horen dan ook in de keuken te blijven.De laatste tijd krijgt alles met een "V" op het profiel nogal tegenwindniets dan haten tegen vrouwen die buiten de vrouwensectie komen
. De laatste tijd geen enkele vrouw gezien waarop niet gekakt werd. Is frustrated cuz virgin de nieuwe rage? Ik wil de laatste hype niet missen hé
![]()

Wat als hun PC in de keuken staat?

Praten ook behoorlijk poep, die wijven............De laatste tijd krijgt alles met een "V" op het profiel nogal tegenwindniets dan haten tegen vrouwen die buiten de vrouwensectie komen
. De laatste tijd geen enkele vrouw gezien waarop niet gekakt werd. Is frustrated cuz virgin de nieuwe rage? Ik wil de laatste hype niet missen hé
![]()

is het omdat vrouwen niet kakken dat het dan door hen mond komt
Dan blijven ze in de vrouwensectie. Lekker receptjes bespreken en hoe ze mannen het beste kunnen bevredigen. Zij blij en wij blij.

Dan blijven ze in de vrouwensectie. Lekker receptjes bespreken en hoe ze mannen het beste kunnen bevredigen. Zij blij en wij blij.![]()

Je komt er wel.Dat komt omdat jij overontwikkeld bent geniale genie.
Klopt. Ik post er dagelijks onder het pseudoniem *******

Jawel je probeert een doel te bereiken bij mij en ik zeg dat je er wel komt , neem het NU maar van mij aan, je komt er wel...
Klopt. Ik post er dagelijks onder het pseudoniem *******
OT: verdomme ik moet nog koken...![]()