Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Xs4all heeft weer flink wat pirate proxys geblokt.

Ik heb er echt moeite mee. Maar... ik moet je gelijk geven.

Ik zou haar wel doen, net als de meeste mannen hier. Wie zegt van neen is ofwel een fl**ker of liegt.

ik zou haar al gewoon niet nken uit principe omdat het zo'n enorme attentionwhore is, zo geweldig is coïtus op zich nu ook weer niet:rolleyes:
haar in elkaar slaan en daarna cummen op haar gezicht: sure, coïtus: pas ik voor, uitgezonderd aanklachtvrije rape:)

Laatst bewerkt:
Gisteren niet getraind................de kleine had 2 vriendinnetjes van school meegenomen, pannenkoeken eten toen ik thuis kwam, gezellig (wel druk). Spijtig genoeg heet 1 van die 2 hetzelfde als de mijne, beetje lastig met tot de orde roepen wel.

Dus vandaag training in de planning.......................lekkage in meterkast. Verd*mme weer geen training.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 17:45 ----------

ik zou haar al gewoon niet nken uit principe omdat het zo'n enorme attentionwhore is, zo geweldig is coïtus op zich nu ook weer niet:rolleyes:
haar in elkaar slaan en daarna cummen op haar gezicht: sure, coïtus: pas ik voor, uitgezonderd aanklachtvrije rape:)

Beste avatar die je ooit hebt gehad, weg is vrij om zelf een beeld te vormen nu.

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 17:46 ----------

Ziet eruit als 40 (srs)

Ik vind haar maar oud ogen. Cute, maar oud.

Ik vind je oude ogen hebben maar wel een cute, 20 jarig koppie :D

Terug
Naar boven