MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Nice, laptop is dus ****ed en moet maar hopen op de garantie? Goed spul dat Asus.

Word ****ing mad, ben al 2 weken bezig om iets te implementeren, k*tserver is te sloom waardoor ik bij elke wijziging 10 min moet wachten. ****ing rage hier.

Word ****ing mad, ben al 2 weken bezig om iets te implementeren, k*tserver is te sloom waardoor ik bij elke wijziging 10 min moet wachten. ****ing rage hier.

Even op je beurt wachten vriend het gaat hier over laptopaccu's niet zo brutaal met je verhaaltje er doorheen beuken. Heb je adhd ofzo?

Nice, laptop is dus ****ed en moet maar hopen op de garantie? Goed spul dat Asus.

ff de voorwaarden doorlezen, of accu vervangen ook in de garantie is opgenomen.

Ik weet niet of ze een reparatiecentrum hebben waar je het eventueel langs zou kunnen brengen, maar anders is het waarschijnlijk zo dat je de laptop RMA moet sturen naar hun. Hier wat info en eventueel hun telefoonnummer: http://eu-rma.asus.com/pick_eu/nl/

Acer is trouwens veel erger qua laptops, heb in het verleden gewoon 8 weken moeten wachten tot m'n laptop weer retour werd gezonden :(

rma zuigt. ben je ehm zowieso paar weken kwijt

Kan iemand me helpen met grafische rekenmachine? Voer pecies in zoals in de afbeelding alleen ik krijg 2e19 ipv 322,40

df7j9x.jpg

ff de voorwaarden doorlezen, of accu vervangen ook in de garantie is opgenomen.

Ik weet niet of ze een reparatiecentrum hebben waar je het eventueel langs zou kunnen brengen, maar anders is het waarschijnlijk zo dat je de laptop RMA moet sturen naar hun. Hier wat info en eventueel hun telefoonnummer: http://eu-rma.asus.com/pick_eu/nl/

Acer is trouwens veel erger qua laptops, heb in het verleden gewoon 8 weken moeten wachten tot m'n laptop weer retour werd gezonden :(

Als de accu kapot is kun je vaak ook alleen de accu opsturen.

Overigens moet het wel in de garantie opgenomen zijn. Accu's behoren gewoon minimaal 2 jaar mee te gaan.

Kan m'n hoerige serienummer niet eens vinden. Heb dit kreng in januari gekocht en nu al naar de t*ring

ray manzarek overleden hoor ik nu net pas :(

Werkt beter dan een server opzetten, Joomla installeren en dan niet weten hoe alles werkt true story

Terug
Naar boven