Zitten we in de lente of herfst nu? Jezus wat een weer. 3 Weken regen.
Gewoon 5 graden nu shiieett.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zitten we in de lente of herfst nu? Jezus wat een weer. 3 Weken regen.
M'n collee had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.
Krijgt hij hem niet open, slaat hij erop en spuit die fokking ivsolie over mn kleren heen.
Godtyfusgodpotverdomme wat meurt die troep zeg.

Misschien zit er toevallig visolie in? Is je collega retarded ofzoM'n collee had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.
Krijgt hij hem niet open, slaat hij erop en spuit die fokking ivsolie over mn kleren heen.
M'n collee had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.
Misschien zit er toevallig visolie in? Is je collega retarded ofzo
LOOOOLM'n collega had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.
Krijgt hij hem niet open, slaat hij erop en spuit die fokking visolie over mn kleren heen.

M'n collega had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.
Krijgt hij hem niet open, slaat hij erop en spuit die fokking visolie over mn kleren heen.
Ja, en ik pak de bus van kwart voor 1 naar huis. Word helemaal ziek van de lucht.
Letterlijk zijn halve deofles over mn shirt heen gespoten en nog meurt het er recht doorheen.
Ja, en ik pak de bus van kwart voor 1 naar huis. Word helemaal ziek van de lucht.
Letterlijk zijn halve deofles over mn shirt heen gespoten en nog meurt het er recht doorheen.

Haal ze zelf.Ik heb honger en me collega gaat geen broodjes halen![]()

Je komt je wortel nog weleens 'n keer tegen met dit soort provocerende uitspraken. Wa'atalla shabnahu.Irl had je een paar stompen te pakken.
of jat ik nu je one-liner
M'n collega had een visolie capsule bij zich, vraagt ie zich af wat er in zit.

Wie ben jij?Net een blauwe maandag lid, en nu al tof doen.
Aaaaawh