MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sinds vandaag lust ik geen honing meer... had mn insuline ingespoten en toen kwam ik erachter dat ik mn lunch was vergeten dus heb een halve pot honing weggelepelt :( blehh

Whey en honing, een betere maaltijdvervanger bestaat er niet! (ja)

Te veel wind GVD./.

Half Nederland door gereden om alle politie bureaus langs te gaan waar labiele wijven wonen die ik ken.

Conclusie was dat de politie met zekerheid kon zeggen dat zij niet gebeld hebben.

Wat een tijd en geld verspilling, morgen aangifte doen.

Half Nederland door gereden om alle politie bureaus langs te gaan waar labiele wijven wonen die ik ken.

Conclusie was dat de politie met zekerheid kon zeggen dat zij niet gebeld hebben.

Wat een tijd en geld verspilling, morgen aangifte doen.

Aware me?

Iemand belde dat ik een wijf lastig liep te bellen, zei dat die van de politie was en dat ik er mee op moest houden.

Had echt geen idee waar t over ging dus even later politie gebeld en die zeiden al dat het een raar verhaal was en dat er nergens een notitie was gemaakt wat altijd gebeurd. Kon zijn dat t nog niet in het systeem stond dus vanochtend ff paar politie bureaus langs gegaan, nergens wisten ze er wat van af, stond niks op mijn naam dus politie heeft mij nooit gebeld.

Hahahaha dat wordt weer zitten

Alsof jij alle bureau's afgereden bent haha, mongooltje

Waarschijnlijk was het een vriend van een van de meisjes die je stalkt

Hoe kom jij toch telkens in zulke situaties terecht xyz

Wat vervelend zeg, maar goed dat je je gevoelens uit. Je weet hoe fijn ik het vond als je je "gevoelens" tegen me uit.
Ik hoop voor jou dat het snel ideaal vliegweer wordt en dat woei de waaiwind is een x opzout met zijn ****ing gewoeiewaai.
Groeten je vriend gay(kont)

ik heb een reserveband gekocht op marktplaats, maar die eikel wil m niet opsturen. Als hij me naar nederland dwingt te rijden, rijd ik daarna even terug naar zijn huis en smeer ik zn vensters vol poep.
Zal die ouwe even leren hoe marktplaats werkt!

Grapje uiteraard, ik ben ****ing betrouwbaar.

Ik doe whey in een beker, schud 'm , gooi 'm leeg in de gootsteen en was de beker weer af.

*wut*

Nog even en ik moet onder begeleiding plassen.

Terug
Naar boven