- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
WhahahaIk doe whey in een beker, schud 'm , gooi 'm leeg in de gootsteen en was de beker weer af.
*wut*
Nog even en ik moet onder begeleiding plassen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WhahahaIk doe whey in een beker, schud 'm , gooi 'm leeg in de gootsteen en was de beker weer af.
*wut*

Ik doe whey in een beker, schud 'm , gooi 'm leeg in de gootsteen en was de beker weer af.
*wut*
Dunno.
Ik ben ook zo vaak per dag die klotebekers aan het afwassen dat het waarschijnlijk een automatisme is geworden.
Tenminste, dat is de verklaring die ik mezelf graag geef.
sjors was aan het dag dromen over een vriendschap met ovosnovo
Oke, ik wis ovosnovo ook uit mijn geheugen.Ik probeer die bloedhond uit mijn geheugen te wissen, zou je mij een plezier kunnen doen en zijn naam niet meer ijdel willen gebruiken.
Bij voorbaard dank.
Oke, ik wis ovosnovo ook uit mijn geheugen.
DIE BLOEDHOND
Wat vervelend zeg, maar goed dat je je gevoelens uit. Je weet hoe fijn ik het vond als je je "gevoelens" tegen me uit.
Ik hoop voor jou dat het snel ideaal vliegweer wordt en dat woei de waaiwind is een x opzout met zijn ****ing gewoeiewaai.
Groeten je vriend gay(kont)

Ja klopt wel, maar ik wil niet teveel woorden meer vuil maken aan die BLOEDHOND.Aangezien Ovo al eens duidelijk heeft aangegeven geen vrienden te willen kan ik me voorstellen dat het voor iemand lastig te verwerken is dat zijn of in dit geval: haar droom nooit zal uitkomen. Denk dat we hier voorzichtig mee om moeten gaan Swag.
Ja klopt wel, maar ik wil niet teveel woorden meer vuil maken aan die BLOEDHOND.
Weet je wat op een W lijkt?
Weet je wat in mijn moppenboekje komt?