Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zeg niet dat ik de auto an sich niks vind, zo'n demperloos blubberend veelcylinderblok klinkt bijvoorbeeld gewoon geil en het zijn ook stoere auto's, het roept bij mij alleen bepaalde associaties op that's it.Gereden heb ik er nog niet in maar zou wel eens willen.:)

T is inderdaad wel een auto voor sjonnies..

Neemt niet weg dat het een ideale auto is om voorop te laten rijden wanneer je met een groep ergens heen rijd. Meeste mensen gaan al uit reflex naar rechts als zo'n ding met 200 aan komt vliegen :roflol:

Je praat poep jonge.:roflol:

strong jellyphag argumentatie btw
Srsly.

Ik zeg niet dat ik de auto an sich niks vind, zo'n demperloos blubberend veelcylinderblok klinkt bijvoorbeeld gewoon geil en het zijn ook stoere auto's, het roept bij mij alleen bepaalde associaties op that's it.Gereden heb ik er nog niet in maar zou wel eens willen.:)

Tnx maar had 'm toch liever in het zwart gehad maar goed hij gaat er binnenkort toch uit dan kunnen we samen scootertochtjes maken.:D

:eek: waarom niet?

Zoiets rijd voor geen meter, op de snelweg al helemaal niet. Het is net alsof je in een tractor zit, ****ing veel lawaai ook en hele slechte vering. Je flikkert bijna van je stoel in de bochten en zo'n automatische versnellingsbak is net even iets minder soepel dan die van tegenwoordig.
Maar ze kunnen er wel bruut uitzien.

Verdomde k*tmensen die niet kunnen rijden. Randmongool in een lichtblauwe mercedes die altijd onze straat in komt rijden in de verkeerde richting (1 richtingsstraat).

Morgen eens gaan opzoeken...rotmongool, al bijna 3 keer dat ie tegen m'n auto zit. Volgende keer volle gas vooruit, hij is toch in fout
Stap1: Doen
Stap2: Pics maken
Stap3: Pics uploaden
Stap4: Nieuwe auto kopen
Stap5: Repeat

True alle grote auto's zijn onpraktisch, helemaal in een grote stad.

Blijf jij maar lekker fietsen.

OT: Weer een paar krassen erbij, ga srs camera plaatsen gvd.:mad:

Ergens gelijk. Anderzijds, mijn zwager rijdt een 7 meter lange pick-up, zelf heb ik een aantal maanden een Chevy C10 van 45 jaar oud gereden. Dan maar lomp groot..........maar serieus een bazen gevoel op de weg. Het idee dat jouw smart samen met een andere smart in mijn laadbak konden.......

En dat blubberen. mooiste geluid wat er is.

En p*ssy krijg je er ook mee. Boven de 20 zijn ze de GTI-jes en andere petjes auto's wel beu en zoeken ze de grote mannen auto's

:trollface:

p.s. met mijn "niet meer bffen" post doelde ik op: als je zo een bak rijd verwennen ze jou, jij niet hen. Leer je wel naarmate je ouder wordt.

gr. Meso

Skyblazer, jij gekkie.

De kleedkamer uitlopen en tot de ontdekking komen dat de accu van je iPod leeg is.. :fuu:

Ik heb net besloten dat Jill en ik beter even een tijdje afstand kunnen nemen van elkaar. We blijven toch onlosmakelijk verbonden aan elkaar omdat we aan elkaar vast zitten maar onze band begon te oppervlakkig te worden.

Ik heb net besloten dat Jill en ik beter even een tijdje afstand kunnen nemen van elkaar. We blijven toch onlosmakelijk verbonden aan elkaar omdat we aan elkaar vast zitten maar onze band begon te oppervlakkig te worden.

wat een toeval, de mijne heet ook Jill :eek:

Hier nog ff Scooby (als belooft) die gisteren naar de Hondenhemel is gegaan...
Hij zal gemist worden...R.I.P maatje..........

scooby.jpg

Sterkte man...

Terug
Naar boven