MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wil gta sa multiplayer doen maar downloaden gaat erg traag :(

Net even mn nette pak aangetrokken om te kijken of het nog past, mn armen worden afgekneld en ik ben bang dat de mauwen scheuren als ik iemand een hand geef, daarnaast zijn mn schouders ook te breed geworden :(
/bodybuilderproblems

Net even mn nette pak aangetrokken om te kijken of het nog past, mn armen worden afgekneld en ik ben bang dat de mauwen scheuren als ik iemand een hand geef, daarnaast zijn mn schouders ook te breed geworden :(
/bodybuilderproblems

Verdomme ! Ik wist dat BB een rotsport was. Ik ga curling doen ofzo. Zoiets wil ik nooit meemaken.

mijn vriendin heeft het zogoed als uitgemaakt, ze wil even pauze... Feels bad man :(

mijn vriendin heeft het zogoed als uitgemaakt, ze wil even pauze... Feels bad man :(
i-know-that-feel.jpg

Laat je niet vangen aan een "pauze". Uiteindelijk komt het toch niet goed. :(

zal wellicht komen omdat je door je roidrage vaak overkomt als een wijf in die tijd vd maand (of misschien beperkt dit gedrag van je zich enkel tot dbb en is dat wijf gewoon een b*ch:dunno:)

na mijn lepramatische rechterknie is mijn linkerknie nu ook naar de jetsers, mijn polsen en handen toen dusdanig zo zeer dat ik nauwelijks dingen van +3 kg kan vastpakken, na krakende kaak doet mn kaak nu ook t*fus pijn, rug nog steeds ****ed up. mang mang mang, ik begin in een p*ssy te veranderen. wat is de volgende stap? een homo? brony?

ik heb ****ing harde last van mijn sleutelbeen/schouder. Net schouders getraind maar kon niet eens meer achterkant schouders trainen, harde pijnscheuten.

Terug
Naar boven