XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

meisje zei tegen mij vandaag dat ik gespierd was. toen zei ik tegen haar: ''nou volgens dbb begrippen ben ik nog hardstikke dun.'' toen kreeg ik een bertstare terug. why o why? maar wat moet je dan ook terug zeggen? ''ja, dat klopt, ik ben ****ing buff'' zeggen is weer narcistisch en ''nee dat ben ik niet'' is weer zo neerbuigend en beta.

Gewoon giechelen en weghuppelen

Water uit fles gelekt in nieuwe waggie van moeder die ik vandaag ff geleend had, nu zitten dr allemaal kringen op lijkt t wel. Is stof. Iemand tips om weg te krijge?

meisje zei tegen mij vandaag dat ik gespierd was. toen zei ik tegen haar: ''nou volgens dbb begrippen ben ik nog hardstikke dun.'' toen kreeg ik een bertstare terug. why o why? maar wat moet je dan ook terug zeggen? ''ja, dat klopt, ik ben ****ing buff'' zeggen is weer narcistisch en ''nee dat ben ik niet'' is weer zo neerbuigend en beta.

Met pokerface zeggen dat je bitches disregard en aesthetics aan het acquiren bent.

op de spoeddienst van het ziekenhuis, aan het wachten tot ik op mn kamer mag. Had om 1 uur terug zware zwelling, net een toegeknepen strottenhoorfd mn strot en kortademig, en koorts.

Als nieuw speciale scan laten maken ipv weken te moeten wachten op een punctie, ze denken aan een goedaardige tumor of abses op/in een van mn lympheklieren, maar er moet nieuwe punctie worden gedaan, en het kan nog steeds beginnende hogdkin zijn.

Gelukkig nog internet.

Sterkte man! Ik hoop dat ze snel vinden wat je hebt en dat ze je ook snel oplappen.

Vannacht ben ik degene die niet kan slapen :mad: Volg mijn eigen advies op en lig nu op de bank. :o Wish me luck!

scoopje van mijn creatine breekt net in 2-en ... #mad...

Wilde het eigenlijk gister nog posten maar vergeten, maar nu de zomer er bijna aankomt wordt het opeens super druk bij sportschool met mensen die denken dat één maand sporten meteen beachproof bent.

Water uit fles gelekt in nieuwe waggie van moeder die ik vandaag ff geleend had, nu zitten dr allemaal kringen op lijkt t wel. Is stof. Iemand tips om weg te krijge?

Had ik ook.. heb het schoon gemaakt dmv een poetsmiddel uit zo'n autospeciaalzaak.. Is daar speciaal voor. Weet niet hoe het heet :o

Wilde het eigenlijk gister nog posten maar vergeten, maar nu de zomer er bijna aankomt wordt het opeens super druk bij sportschool met mensen die denken dat één maand sporten meteen beachproof bent.

Die heb je ieder jaar.

Het ergste is nog dat het ieder jaar erger wordt :mad:

K*thond, beest denkt dat hij zomaar zonder consequenties het veld op kan rennen

http://www.youtube.com/watch?v=qwP8UBgWVdA

Ben je gewoon niet goed wijs als je dieren zo behandeld. Heb wel 1 keer een kat gegrepen nadat die weer aan de volière hing, ging met een mooi boogje de vijver in.

Nooit meer terug gezien.

Maar als iemand mijn hond tegen een hek zou fl*kkeren denk ik niet dat die het hier lang uithoud in de buurt. Bij zo'n kerel was hond van iemand uit de wijk de tuin in gerend omdat die hek open liet staan, had hij hem zo hard geschopt dat die hond gebroken ribben had. Paar dagen later was auto uitgebrand en dat hek dichtgelast :roflol:

Ben je gewoon niet goed wijs als je dieren zo behandeld. Heb wel 1 keer een kat gegrepen nadat die weer aan de volière hing, ging met een mooi boogje de vijver in.

Nooit meer terug gezien.

Maar als iemand mijn hond tegen een hek zou fl*kkeren denk ik niet dat die het hier lang uithoud in de buurt. Bij zo'n kerel was hond van iemand uit de wijk de tuin in gerend omdat die hek open liet staan, had hij hem zo hard geschopt dat die hond gebroken ribben had. Paar dagen later was auto uitgebrand en dat hek dichtgelast :roflol:
Je woont dan ook in een rijke buurt vol welopgevoede mensen. :rolleyes:

Nooit meer terug gezien.

Jonge hou je hond gewoon bij je, dikz*k

Terug
Naar boven