SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je woont dan ook in een rijke buurt vol welopgevoede mensen.![]()
Altijd met je dubbele moraalBen je gewoon niet goed wijs als je dieren zo behandeld.
Heb wel 1 keer een kat gegrepen nadat die weer aan de volière hing, ging met een mooi boogje de vijver in.
Was niet mijn hond.. Hoorde het van anderen.
Overigens grenst zijn tuin aan een bos pad in de wijk waar bijna iedereen hun honden los laat lopen. Hij moet gewoon zijn hek dicht doen
En dan nog is het geen enkele reden om een beest te schoppen. Wij hadden een keer t paard van het overbuurmeisje in de tuin staan toen ze hem niet goed vast gemaakt had. Ga je toch ook niet dat beest slaan en schoppen?![]()
Pm maar de naam van wie je wilt opeten

Nee tuurlijk, paard slacht je om op te eten en gainnzz maken. Als je dat had gedaan was je nu geen k*t ecto geweest.
![]()

Pak de kat, *stapperdestap* en zet hem neer waar je wilt dat ie gaat. Moest er geen water geweest zijn had je't volgens mij ook gedaan.Een kat in het water gooien is geen mishandeling. T was wat anders geweest als ik hem de schutting over geschopt had.
Katten kunnen prima zwemmen
Denk niet dat het overbuurmeisje daar blij mee was.
Is ook een achterlijk duur paard als je kijkt naar de kilo prijs.
Pak de kat, *stapperdestap* en zet hem neer waar je wilt dat ie gaat. Moest er geen water geweest zijn had je't volgens mij ook gedaan.
no-excuse mofo, gewoon opeten. Paard is op jouw terein. Als tegemoetkoming kan je misschien wat vlees opzij zetten en aan je buurmeisje geven. Feit blijft dat je nu buff zou zijn geweest als je toen der tijd anders had gehandeld.

Ga in de buurt van een afhaalchinees wonen, gegarandeerd kattenvrije zone.

Had vroeger stuk of 20 valkparkieten waarvan de meeste 100-200 euro kostte.
Dus als zo'n t*fus kat in je volière hangt waardoor er 2 dood vliegen wordt je er niet blij van.

En hondvrijGa in de buurt van een afhaalchinees wonen, gegarandeerd kattenvrije zone.
Ik vraag of je vogels spaart... Niet hoeveel je er had en wat ze kosten en of je er blij van wordt of niet![]()