XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Net gegeten maar nog steeds trek....

Grr k*t cut

Jonge hou je hond gewoon bij je, dikz*k

Was niet mijn hond.. Hoorde het van anderen.

Overigens grenst zijn tuin aan een bos pad in de wijk waar bijna iedereen hun honden los laat lopen. Hij moet gewoon zijn hek dicht doen :roflol:

En dan nog is het geen enkele reden om een beest te schoppen. Wij hadden een keer t paard van het overbuurmeisje in de tuin staan toen ze hem niet goed vast gemaakt had. Ga je toch ook niet dat beest slaan en schoppen? :o

T zit je echt hoog he...

Je woont dan ook in een rijke buurt vol welopgevoede mensen. :rolleyes:

Die kerel is gewoon niet goed in zijn bol, had ook een keer 2 kinderen geslagen en bij de keel gegrepen omdat ze teveel kabaal maakte tijdens het spelen in dat bospad..

Was overigens in het skirre deel van onze wijk vandaar dat ik het precieze verhaal niet weet.

Was niet mijn hond.. Hoorde het van anderen.

Overigens grenst zijn tuin aan een bos pad in de wijk waar bijna iedereen hun honden los laat lopen. Hij moet gewoon zijn hek dicht doen :roflol:

En dan nog is het geen enkele reden om een beest te schoppen. Wij hadden een keer t paard van het overbuurmeisje in de tuin staan toen ze hem niet goed vast gemaakt had. Ga je toch ook niet dat beest slaan en schoppen? :o

Nee tuurlijk, paard slacht je om op te eten en gainnzz maken. Als je dat had gedaan was je nu geen k*t ecto geweest.

big-cals-big-gains-u-jelly.jpg

Een kat in het water gooien is geen mishandeling. T was wat anders geweest als ik hem de schutting over geschopt had.

Katten kunnen prima zwemmen
Pak de kat, *stapperdestap* en zet hem neer waar je wilt dat ie gaat. Moest er geen water geweest zijn had je't volgens mij ook gedaan.

:roflol:

Denk niet dat het overbuurmeisje daar blij mee was.

Is ook een achterlijk duur paard als je kijkt naar de kilo prijs.

no-excuse mofo, gewoon opeten. Paard is op jouw terein. Als tegemoetkoming kan je misschien wat vlees opzij zetten en aan je buurmeisje geven. Feit blijft dat je nu buff zou zijn geweest als je toen der tijd anders had gehandeld.

Pak de kat, *stapperdestap* en zet hem neer waar je wilt dat ie gaat. Moest er geen water geweest zijn had je't volgens mij ook gedaan.

Beest had me al een paar honderd euro aan dooie vogels gekost.

Heb niets tegen katten maar deze ging gewoon midden in de nacht tegen de volière aan springen waardoor vogels in paniek tegen t gaas vliegen. Heb dat wijf al meerdere keren gevraagd dat kreng binnen te houden 's avonds.

Maar goed, t was een uiterst effectieve methode want ik heb het beest nooit weer gezien.

---------- Post toegevoegd 11 June 2013 om 12:37 ----------

no-excuse mofo, gewoon opeten. Paard is op jouw terein. Als tegemoetkoming kan je misschien wat vlees opzij zetten en aan je buurmeisje geven. Feit blijft dat je nu buff zou zijn geweest als je toen der tijd anders had gehandeld.

:roflol:

Ik ben gewoon beta.

Zou eigenlijk wel epische reactie te weeg brengen als ze dat paard gaat zoeken en je zit lekker in de achtertuin te bbqen

Spaar jij vogels?

Ga in de buurt van een afhaalchinees wonen, gegarandeerd kattenvrije zone.

Ga in de buurt van een afhaalchinees wonen, gegarandeerd kattenvrije zone.

De meeste katten zitten er gewoon naar te kijken en doen niks..

Heb ook overwogen kaketoes te nemen, die van een vriendin hadden een kat een paar tenen afgebeten :roflol:

Maar goed, deze optie was vrij makkelijk, diervriendelijk en uitermate effectief.

Had vroeger stuk of 20 valkparkieten waarvan de meeste 100-200 euro kostte.

Dus als zo'n t*fus kat in je volière hangt waardoor er 2 dood vliegen wordt je er niet blij van.

Ik vraag of je vogels spaart... Niet hoeveel je er had en wat ze kosten en of je er blij van wordt of niet :rolleyes:

Ik vraag of je vogels spaart... Niet hoeveel je er had en wat ze kosten en of je er blij van wordt of niet :rolleyes:

Sparen kun je meerdere definities aan geven, jongen werden gewoon verkocht en dooie gingen de container in.

Gaf een toelichting en mag je zelf oordelen of t sparen is of niet :p

Terug
Naar boven