XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat ik ziek ben, heb nog niks gegeten vandaag behoudens een liga koekje. Alles komt er vloeibaar uit. :( Net de tweede week van mijn cut.. :(

Ik ben verliefd :mad:

mn school zit me te screwen :mad:

Hitte + bewolking.

Dat ik ziek ben, heb nog niks gegeten vandaag behoudens een liga koekje. Alles komt er vloeibaar uit. :( Net de tweede week van mijn cut.. :(

Gewoon shakes en mager vlees eten. +250gr Eiwit en je hebt niet zo erg veel spierverlies. Gaat hard gaan zo.

schande ik had je quote niet gezien...

tijd voor een kuurtje test diana nolva =\ :D

:jk:

nah motivatie om te trainen is foetsie... eten is ook om te huilen

**** dat brah, heb ik ook een week of 2 last van gehad maar komt wel weer goed, iedereen heeft wel eens zo'n dipje;) Met mij gaat het weer beter nu, motivatie is weer terug iig.
Ik weet wel een beter kuurtje voor je btw bro als het nodig mocht zijn.:P
sterkte man.:)

nieuwe hete win 7 theme met heul veul hete chicks.... non stop zin om te fappen =\

must.not.fap

die k*t hitte op mn kamer gisteravond -.-

man, daar zitten vrouwen tussen die ik zelfs niet met een baseballknuppel zou hitten

ik haat Fransen! zelf ingenomen volk!

oh en vandaag bij de orthodontist geweest. ben niet tevreden met de stand van mijn gebit. anyway de enigste optie was een blokjes beugel voor 18 maanden en dat voor 2500 €. hij mag mooi die blokjes in zn reet drukken! ik ga echt niet met een blokjes beugel rond lopen xD

Is je gebit nu anders dan toen je 13 was dan?

Is je gebit nu anders dan toen je 13 was dan?

had toen al een beugel. alles weer netjes recht, tot een jaar geleden.... toen begon het weer alle kanten op te groeien. jk. er is te weinig ruimte dus begint mijn linker voortand over mijn tand er naast te groeien... kak.

Ik wil er wel een stoot op geven

Ik wil er wel een stoot op geven

1245172692546.jpg

Terug
Naar boven