Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik haat Fransen! zelf ingenomen volk!

oh en vandaag bij de orthodontist geweest. ben niet tevreden met de stand van mijn gebit. anyway de enigste optie was een blokjes beugel voor 18 maanden en dat voor 2500 €. hij mag mooi die blokjes in zn reet drukken! ik ga echt niet met een blokjes beugel rond lopen xD

Heb ik vorig jaar wel gedaan en nu heb ik aesthetic teeh, u mad?

Heb ik vorig jaar wel gedaan en nu heb ik aesthetic teeh, u mad?

jij heb anderhalf jaar voor lul lopen er voor over gehad dus xD...

maar wees eerlijk blokjes ging je wel ver. nachtbeugel of spalkje was nog oke geweest. en zo erg staat het nog ook weer niet....

Otherwizethen werd anaal vernederd?

OT: schouder zat vanmorgen heulemaal vast :(

maar wees eerlijk blokjes ging je wel ver. nachtbeugel of spalkje was nog oke geweest. en zo erg staat het nog ook weer niet....

En wees alpha -> blokjeuhz :D

Een jaar is echt niks als je kijkt naar het resultaat.
Ik heb het gedaan op m'n 16-17 en heb nu ook aesthetic teeth.

Een jaar is echt niks als je kijkt naar het resultaat.
Ik heb het gedaan op m'n 16-17 en heb nu ook aesthetic teeth.

ik heb op mijn 12de? een nachtbeugel voor een jaar of 2 gehad. alles netjes recht, ideaal. alleen sinds vorig jaar begon het ineens spontaan weer scheef te gaan. met name mijn linker voortand.

op je 16/17de kan het nog wel, maar boven de 20 is het zeer zeker niet gaaf.... en zo knap was ik al niet, maar dan word ik echt afstotelijk!

Tymen is niet zo goed in het hele relativeren-gebeuren..

misschien heb je wel een beetje gelijk :)

zou jij nu dan zonder problemen over 2 jaar, anderhalf jaar met een blokjesbeugel gaan rond lopen dan?!

Yes I would :)
Dan heb je voor de rest van je leven (normaal toch) een mooi gebit.. En eerlijk = eerlijk, een scheef gebit is niet bepaald aantrekkelijk ^^

ik heb op mijn 12de? een nachtbeugel voor een jaar of 2 gehad. alles netjes recht, ideaal. alleen sinds vorig jaar begon het ineens spontaan weer scheef te gaan. met name mijn linker voortand.

op je 16/17de kan het nog wel, maar boven de 20 is het zeer zeker niet gaaf.... en zo knap was ik al niet, maar dan word ik echt afstotelijk!

misschien heb je wel een beetje gelijk :)

zou jij nu dan zonder problemen over 2 jaar, anderhalf jaar met een blokjesbeugel gaan rond lopen dan?!

Ik was ook 1 vd enige die het toen droeg, de meesten hadden het op hun 13/14.
Zolang jij er niet om geeft doen anderen dat ook niet.

Dan heb je voor de rest van je leven (normaal toch) een mooi gebit.. En eerlijk = eerlijk, een scheef gebit is niet bepaald aantrekkelijk ^^

+1

het is niet echt zeer scheef ofzo, ik ben er niet geheel tevreden mee.

mocht het nou nog erger worden dan is dit wel iets om te heroverwegen.

Over verschillende trainingsmethoden voor explosiviteit etc, o.a. plyometrische training en oefeningen

het is niet echt zeer scheef ofzo, ik ben er niet geheel tevreden mee.

mocht het nou nog erger worden dan is dit wel iets om te heroverwegen.

Lol son ik heb tenminste een beugel achter m'n tanden gekregen vlak nadat me beugel eruit ging, dan blijven ze voor altijd recht omdat dat de groei belemmerd:)

De hele dag met m´n moeder in het ziekenhuis gezeten.:(

Niets tegen flodder bro, gw niets tegen flodder

Terug
Naar boven