Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

xcsjtg.gif

Ik kom net thuis, wil mn lenzen uit gaan doen, staan mn balkon deuren wagenwijd open 8O
Of er is bij me ingebroken, of het komt door die harde k*t wind. (Het hout aan de boven en onderkant waar die ijzeren pinnen ingaan om de deur te vergrendelen is nu kaput)

Aangezien ik geen spullen van waarde in huis heb is er dus ook niets de moeite waard om te jatten dus zal ik ook nooit weten of er nou is ingebroken of niet :s
knowthatfeel... ik woon gelukkig in een portiek... ik kwam laatst thuis stond me voordeur gewoon open... ik voorzichtig naar binnen alles snel gekeken niemand phew... loop ik terug wil ik de deur dichtgooien kwamen er ineens agenten aan ( buren hadden het blijkbaar gemeld ) schrok ik toch nog even...

OT : werkend... terwijl ik beetje mude ben...

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:30 ----------

Zojuist even gekeken hoeveel kcal aan eten ouders gekocht hebben voor mij, respectievelijk 1800 kcal per dag voor komende week waarvan 1/3 uit chocomel komt.

Dus ik ga vragen waar de rest is, ja budget was op bla bla terwijl er wederom weer een shitload aan ijs ligt, allemaal vlees voor bbq, halve kilo biefstuk, allemaal salades voor ma.

Ga volgende week maar eens kijken naar of ik een huurwoning kan vinden in de omgeving.

Stel autisten hadden nooit moeite met eten te kopen totdat ze opeens vonden dat ik wel gespierd genoeg was, sinds dien is er consequent te weinig eten. :fuu: Ga van af nu maar zelf eten kopen, is gelijk het praktisch nut van thuis wonen weg dus ga ik er ook maar vandoor.
is dit dezelfde dude die een eigen rijtjeshuistopic heeft? met ze dikke auto en wow ze (neppe)gucci petje?

ga je nou echt klagen als je je eigen eten moet kopen?

shit die AAS is zeker niet aangeslagen bij je? er is geen stukje testo in jou te bekennen....

knowthatfeel... ik woon gelukkig in een portiek... ik kwam laatst thuis stond me voordeur gewoon open... ik voorzichtig naar binnen alles snel gekeken niemand phew... loop ik terug wil ik de deur dichtgooien kwamen er ineens agenten aan ( buren hadden het blijkbaar gemeld ) schrok ik toch nog even...

OT : werkend... terwijl ik beetje mude ben...

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:30 ----------

is dit dezelfde dude die een eigen rijtjeshuistopic heeft? met ze dikke auto en wow ze (neppe)gucci petje?

ga je nou echt klagen als je je eigen eten moet kopen?

shit die AAS is zeker niet aangeslagen bij je? er is geen stukje testo in jou te bekennen....

Niet vergeten dat hij 1.7m op de bank heeft.

Niet vergeten dat hij 1.7m op de bank heeft.

Als je goed zou lezen zou je er misschien achter komen dat het niet om het geld draait maar om achterlijke k*t smoesjes waarmee die autisten hun wil door proberen te draaien.

Maar denk dat t maar eens tijd wordt t van de bank te halen en die stel imbecielen vaarwel te zeggen. Slaat gewoon nergens op dat ze in plaats van te zeggen waar t op slaat met achterlijke k*tsmoesjes komen.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:51 ----------

Maar er is geen budget voor eten.

Voor mijn eten*

Al komt het er meer op neer dat t geld bedoeld voor mijn eten uitgegeven is aan ijs en allemaal random salades. Verder is er gewoon genoeg geld maar ze willen gewoon geen eten kopen om wat voor reden dan ook en beroepen zich dan maar op 1 of ander 'budget'.

Als je goed zou lezen zou je er misschien achter komen dat het niet om het geld draait maar om achterlijke k*t smoesjes waarmee die autisten hun wil door proberen te draaien.

Maar denk dat t maar eens tijd wordt t van de bank te halen en die stel imbecielen vaarwel te zeggen. Slaat gewoon nergens op dat ze in plaats van te zeggen waar t op slaat met achterlijke k*tsmoesjes komen.

Lemme know wanneer je housewarming is ;)

wrong topic lool

Laatst bewerkt:
Zojuist even gekeken hoeveel kcal aan eten ouders gekocht hebben voor mij, respectievelijk 1800 kcal per dag voor komende week waarvan 1/3 uit chocomel komt.

Dus ik ga vragen waar de rest is, ja budget was op bla bla terwijl er wederom weer een shitload aan ijs ligt, allemaal vlees voor bbq, halve kilo biefstuk, allemaal salades voor ma.

Ga volgende week maar eens kijken naar of ik een huurwoning kan vinden in de omgeving.

Stel autisten hadden nooit moeite met eten te kopen totdat ze opeens vonden dat ik wel gespierd genoeg was, sinds dien is er consequent te weinig eten. :fuu: Ga van af nu maar zelf eten kopen, is gelijk het praktisch nut van thuis wonen weg dus ga ik er ook maar vandoor.

Vreet dit dan op. Zie het probleem niet.

Lemme know wanneer je housewarming is ;)

:roflol:

Komt goed, ken de directeur van lokale woning stichting.. Hopen dat die wat kan regelen :sad:

Of is t alleen sociale huurwoningen waar te kort in is?

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 11:02 ----------

Vreet dit dan op. Zie het probleem niet.

Ik denk dat ik dan stompen irl krijg :roflol:

Tijdje geleden had ik dat wel gedaan, had hij geen kip gehaald maar wel biefstuk. Pa helemaal flippen toen die er achter kwam dat ik dat opgegeten had.

Zou eigenlijk weer koelkast op kamer moeten zetten en elke keer als die boodschappen gedaan heeft voor elke dag 3600 kcal bij elkaar sprokkelen en dat in mijn koelkast zetten.

:roflol:

Komt goed, ken de directeur van lokale woning stichting.. Hopen dat die wat kan regelen :sad:

Of is t alleen sociale huurwoningen waar te kort in is?
Met al dat geld op de bank koop je toch gewoon een huis? En als je het echt safe wilt spelen en later nog geld verdienen zonder er iets voor te doen: koop een appartement (een ruime duplex bijvoorbeeld) en ga daar in leven tot je gedaan hebt met studeren. Zodra je afgestudeerd bent ga je een lening aan bij de bank en koop je een huis. Die lening betaal je af door je appartement te verhuren. Easy money. ;)

Als je het gewoon blijft opvreten kopen ze vanzelf wel extra.

Met al dat geld op de bank koop je toch gewoon een huis? En als je het echt safe wilt spelen en later nog geld verdienen zonder er iets voor te doen: koop een appartement (een ruime duplex bijvoorbeeld) en ga daar in leven tot je gedaan hebt met studeren. Zodra je afgestudeerd bent ga je een lening aan bij de bank en koop je een huis. Die lening betaal je af door je appartement te verhuren. Easy money. ;)

Ik ga nu geen huis kopen. Vriend van me heeft nog een appartement wat al 6 jaar te koop staat..

T is voor een jaar dus ga niet kopen en met de huizen markt van nu is dat ook niet echt handig.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 11:12 ----------

Als je het gewoon blijft opvreten kopen ze vanzelf wel extra.

True, pa is toch de hele week weg en ma heeft op haar werk de koelkast vol. Hebben t ook niet nodig :o

Rijstkoker op je kamer, rijst en blikjes tonijn kost de wereld niet, met 2 tientjes kan je een week voort.
Had ik je al gezegd, je luistert niet he :)

Terug
Naar boven