mark1986
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
hier, kun jij ook al praten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier, kun jij ook al praten

knowthatfeel... ik woon gelukkig in een portiek... ik kwam laatst thuis stond me voordeur gewoon open... ik voorzichtig naar binnen alles snel gekeken niemand phew... loop ik terug wil ik de deur dichtgooien kwamen er ineens agenten aan ( buren hadden het blijkbaar gemeld ) schrok ik toch nog even...Ik kom net thuis, wil mn lenzen uit gaan doen, staan mn balkon deuren wagenwijd open 8O
Of er is bij me ingebroken, of het komt door die harde k*t wind. (Het hout aan de boven en onderkant waar die ijzeren pinnen ingaan om de deur te vergrendelen is nu kaput)
Aangezien ik geen spullen van waarde in huis heb is er dus ook niets de moeite waard om te jatten dus zal ik ook nooit weten of er nou is ingebroken of niet :s
is dit dezelfde dude die een eigen rijtjeshuistopic heeft? met ze dikke auto en wow ze (neppe)gucci petje?Zojuist even gekeken hoeveel kcal aan eten ouders gekocht hebben voor mij, respectievelijk 1800 kcal per dag voor komende week waarvan 1/3 uit chocomel komt.
Dus ik ga vragen waar de rest is, ja budget was op bla bla terwijl er wederom weer een shitload aan ijs ligt, allemaal vlees voor bbq, halve kilo biefstuk, allemaal salades voor ma.
Ga volgende week maar eens kijken naar of ik een huurwoning kan vinden in de omgeving.
Stel autisten hadden nooit moeite met eten te kopen totdat ze opeens vonden dat ik wel gespierd genoeg was, sinds dien is er consequent te weinig eten.Ga van af nu maar zelf eten kopen, is gelijk het praktisch nut van thuis wonen weg dus ga ik er ook maar vandoor.
knowthatfeel... ik woon gelukkig in een portiek... ik kwam laatst thuis stond me voordeur gewoon open... ik voorzichtig naar binnen alles snel gekeken niemand phew... loop ik terug wil ik de deur dichtgooien kwamen er ineens agenten aan ( buren hadden het blijkbaar gemeld ) schrok ik toch nog even...
OT : werkend... terwijl ik beetje mude ben...
---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 10:30 ----------
is dit dezelfde dude die een eigen rijtjeshuistopic heeft? met ze dikke auto en wow ze (neppe)gucci petje?
ga je nou echt klagen als je je eigen eten moet kopen?
shit die AAS is zeker niet aangeslagen bij je? er is geen stukje testo in jou te bekennen....
Maar er is geen budget voor eten.
Als je goed zou lezen zou je er misschien achter komen dat het niet om het geld draait maar om achterlijke k*t smoesjes waarmee die autisten hun wil door proberen te draaien.
Maar denk dat t maar eens tijd wordt t van de bank te halen en die stel imbecielen vaarwel te zeggen. Slaat gewoon nergens op dat ze in plaats van te zeggen waar t op slaat met achterlijke k*tsmoesjes komen.

Dit.
Zojuist even gekeken hoeveel kcal aan eten ouders gekocht hebben voor mij, respectievelijk 1800 kcal per dag voor komende week waarvan 1/3 uit chocomel komt.
Dus ik ga vragen waar de rest is, ja budget was op bla bla terwijl er wederom weer een shitload aan ijs ligt, allemaal vlees voor bbq, halve kilo biefstuk, allemaal salades voor ma.
Ga volgende week maar eens kijken naar of ik een huurwoning kan vinden in de omgeving.
Stel autisten hadden nooit moeite met eten te kopen totdat ze opeens vonden dat ik wel gespierd genoeg was, sinds dien is er consequent te weinig eten.Ga van af nu maar zelf eten kopen, is gelijk het praktisch nut van thuis wonen weg dus ga ik er ook maar vandoor.

Met al dat geld op de bank koop je toch gewoon een huis? En als je het echt safe wilt spelen en later nog geld verdienen zonder er iets voor te doen: koop een appartement (een ruime duplex bijvoorbeeld) en ga daar in leven tot je gedaan hebt met studeren. Zodra je afgestudeerd bent ga je een lening aan bij de bank en koop je een huis. Die lening betaal je af door je appartement te verhuren. Easy money.
Komt goed, ken de directeur van lokale woning stichting.. Hopen dat die wat kan regelen
Of is t alleen sociale huurwoningen waar te kort in is?

Met al dat geld op de bank koop je toch gewoon een huis? En als je het echt safe wilt spelen en later nog geld verdienen zonder er iets voor te doen: koop een appartement (een ruime duplex bijvoorbeeld) en ga daar in leven tot je gedaan hebt met studeren. Zodra je afgestudeerd bent ga je een lening aan bij de bank en koop je een huis. Die lening betaal je af door je appartement te verhuren. Easy money.![]()
Als je het gewoon blijft opvreten kopen ze vanzelf wel extra.

True, pa is toch de hele week weg en ma heeft op haar werk de koelkast vol. Hebben t ook niet nodig![]()

Al is t terugbrengen van ma haar shopping spree van gister een betere optie.
Vraag me af wat ze zouden zeggen als ik zei dat ze eten moesten kopen omdat ik anders t huis uit ga![]()

Ze waren helemaal overstuur doen zusje besloot naar Amsterdam te gaan ipv Zwolle. Daarnaast hadden ze me allang t huis uit kunnen zetten.Zojuist even gekeken hoeveel kcal aan eten ouders gekocht hebben voor mij, respectievelijk 1800 kcal per dag voor komende week waarvan 1/3 uit chocomel komt.