Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Rijstkoker op je kamer, rijst en blikjes tonijn kost de wereld niet, met 2 tientjes kan je een week voort.
Had ik je al gezegd, je luistert niet he :)

Haha t punt is die k*t smoesjes van die lui waarmee ze hun wil door willen drukken. Ma wilt niet dat ik gespierder wordt dus kopen ze gewoon niet genoeg eten.

Ga maar eens klagen dat ik over vermoeid raak door te weinig eten kijken hoe snel ze weer lading gehaald hebben :roflol:

Haha t punt is die k*t smoesjes van die lui waarmee ze hun wil door willen drukken. Ma wilt niet dat ik gespierder wordt dus kopen ze gewoon niet genoeg eten.

Ga maar eens klagen dat ik over vermoeid raak door te weinig eten kijken hoe snel ze weer lading gehaald hebben :roflol:

Zal ik de kindertelefoon vast voor je bellen?

:roflol:

Arme ouders van je.

Je moet op eigen benen gaan staan man, het is echt tijd om volwassen te worden.

Je ouders zullen zichzelf ook wel regelmatig afgevraagd hebben wat ze fout hebben gedaan. Ondankbaar kreng.

Ze wilden graag een zoon maar kregen een zeikwijf.

Waarom ga je zelf dan niet naar de supermarkt?
Je bent 23, en je hebt het geld dus je kunt altijd op je eigen benen gaan staan als het je daar niet bevalt.

Ik denk dat ik dan stompen irl krijg :roflol:

Tijdje geleden had ik dat wel gedaan, had hij geen kip gehaald maar wel biefstuk. Pa helemaal flippen toen die er achter kwam dat ik dat opgegeten had.

Zou eigenlijk weer koelkast op kamer moeten zetten en elke keer als die boodschappen gedaan heeft voor elke dag 3600 kcal bij elkaar sprokkelen en dat in mijn koelkast zetten.
Ben je nou echt bang voor stompen van je pa je bent hoe oud 22-23 toch?

Dus je heb een eigen rijtjeshuis 1,7miljoen op de bank maar je krijgt geen voedsel thuis en word stelselmatig door je vader mishandeld als je aan het eten komt maak ik hieruit op?

en verbeter je plan goos :

1 Koop zelf een eigen fokking koelkast
2 Stuff that mofo met kip & biefstuk, kwark alles met eiwit!
3 Geef het aan mij want jij doet er toch niks mee in lalaland

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:15 ----------

Ze wilden graag een zoon maar kregen een zeikwijf.
Dirkkk deze comment toverde een glimlach op me b**kes :roflol:

XZUYXZUY zit weer met een hard plassertje achter de PC, al die aandacht die hij krijgt hier.

Waarom ga je zelf dan niet naar de supermarkt?
Je bent 23, en je hebt het geld dus je kunt altijd op je eigen benen gaan staan als het je daar niet bevalt.

T zijn de k*t smoesjes die me frustreren niet zo zeer het niet eten kopen. Continue praten ze om dingen heen en nergens zeggen ze waar t op slaat.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:21 ----------

Ben je nou echt bang voor stompen van je pa je bent hoe oud 22-23 toch?

Dus je heb een eigen rijtjeshuis 1,7miljoen op de bank maar je krijgt geen voedsel thuis en word stelselmatig door je vader mishandeld als je aan het eten komt maak ik hieruit op?

en verbeter je plan goos :

1 Koop zelf een eigen fokking koelkast
2 Stuff that mofo met kip & biefstuk, kwark alles met eiwit!
3 Geef het aan mij want jij doet er toch niks mee in lalaland

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:15 ----------

Dirkkk deze comment toverde een glimlach op me b**kes :roflol:

Ik wordt niet mishandeld? :roflol:

En ik heb al een koelkast :o

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:22 ----------

XZUYXZUY zit weer met een hard plassertje achter de PC, al die aandacht die hij krijgt hier.

iPad

T zijn de k*t smoesjes die me frustreren niet zo zeer het niet eten kopen. Continue praten ze om dingen heen en nergens zeggen ze waar t op slaat.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:21 ----------

Ik wordt niet mishandeld? :roflol:

En ik heb al een koelkast :o

Je doet net alsof je ouders zich tegenover jou moeten verantwoorden....???

2 uur lang het Deep Web bezocht en ik voel mij echt slecht. Echt ****ed up wat er daar allemaal te vinden is...

PqndlcG.gif

Gozah, je maakt het echt te makkelijk... Hier ga ik niet eens op in.

om het topic te redden:

:roflol:

Nee maar wat ik van mijn ouders vraag is respectievelijk 2100 kcal aan schoon voedsel.

Kip rijst pinda's enz.. En dan gaan ze zogenaamd janken over geen geld terwijl ze van mijn part het gewoon bij de supermarkt halen in plaats van 12 euro voor kilo kip bij slager.

---------- Post toegevoegd 16 June 2013 om 12:34 ----------

Je mag wel eens wat respect voor je ouders hebben.

Een aardappel met een credit card zou net zo'n goeie ouder zijn als die van mij.

En dat is niet eens mijn uitspraak :roflol:

Terug
Naar boven