AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bullshit, je moet JUIST nu een huis kopen, de prijzen zijn ziek laag, over 6 jaar kun je makkelijk voor 150% verkopen
Volgens mij had ik laatst gelezen dat de huisprijzen de komende 2 jaar nog wat dalen, dus beter nog even wachten dan.

Vandaag al voor de derde dag buikpijn en paracetamol werkt niet echt. :mad:
Vanavond paracetamol + codeïne proberen...

Xyzyx, zijn jouw ouders er achtergekomen dat je met een kuurtje bezig was?

Volgens mij had ik laatst gelezen dat de huisprijzen de komende 2 jaar nog wat dalen, dus beter nog even wachten dan.

Vandaag al voor de derde dag buikpijn en paracetamol werkt niet echt. :mad:
Vanavond paracetamol + codeïne proberen...

Xyzyx, zijn jouw ouders er achtergekomen dat je met een kuurtje bezig was?

Ik ben nu niet bezig? Heb nog examens :p

Krijg overigens 50 euro per week voor eten op voorwaarde dat ik keuken en woonkamer schoon houd en alles zelf koop.. Ma was t gezeur om eten zat :roflol:

Dus je hebt bijna 2mil op de bank en moet nog 50 eu per week krijgen van je ouders voor eten?

Je bent 23 man, grow the **** up.

Ik ben 'red mijn vakantie' aan het kijken. Ik durf niet meer op vakantie :o Smeerbende haha

Ik ben 'red mijn vakantie' aan het kijken. Ik durf niet meer op vakantie :o Smeerbende haha

Zat net ook een stukje te kijken, niet normaal hoe smerig af en toe. Met UV-lamp checken en vervolgens zien dat heel je kamer onder de vlekken zit :o
Die vrouw die in haar bed had liggen schijten en het niet verschoond werd en vervolgens er maar gewoon weer in gaat slapen :roflol::roflol:

Ja en toch vraag je je dan af waarom je zelf nooit zo'n ellende hebt meegemaakt

Ik ga naar Raw Powen Baarn en ik trek aan.....

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

WP_20130615_020_zps4a132652.jpg

Juustem, zelfs een 15 jarige kleed zich nog niet zo slecht :roflol:
Zou me diep schamen als je 35 bent en zo rondloopt

Oh voordat mensen beginnen dat ik weer facebook stalk etc etc. pics staan gewoon op dbb in raw power baarn topic ;)

pff ik zou daar wel een beschuitje mee willen eten hor ;s

Attention wh*re much?

Terug
Naar boven