XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik merkte dat vele forumleden, waaronder ikzelf, nogal moeite hadden met het uitspreken van daffy zn nickname. Vandaar dat ik hem heb aangespoord deze avatar te nemen om alle onduidelijkheden van de wereld te helpen:)

mij bedanken kan je doen in karma!

ik merkte dat vele forumleden, waaronder ikzelf, nogal moeite hadden met het uitspreken van daffy zn nickname. Vandaar dat ik hem heb aangespoord deze avatar te nemen om alle onduidelijkheden van de wereld te helpen:)

mij bedanken kan je doen in karma!

Kort samengevat: Manipulation succeeded.

is dit dezelfde dude die een eigen rijtjeshuistopic heeft? met ze dikke auto en wow ze (neppe)gucci petje?

ga je nou echt klagen als je je eigen eten moet kopen?

shit die AAS is zeker niet aangeslagen bij je? er is geen stukje testo in jou te bekennen....

Niet vergeten dat hij 1.7m op de bank heeft.

Als je goed zou lezen zou je er misschien achter komen dat het niet om het geld draait maar om achterlijke k*t smoesjes waarmee die autisten hun wil door proberen te draaien.

Mijn comment was een toevoeging op de door Kirby gegeven opsomming.

door ziekte en geen train van 110 naar 103 kg gegaan in een maand tijd :(
had van de week getraind met een vriendin van me die al opmerkte dat ik er beter uitzag en kleiner leek dus ben toen gaan meten :(

net alsof jij angelus kan weerstaan :(

wees blij dat je meegewerkt hebt.
Ik had calyptus enkele dagen daarna ook aangespoord om een avatar van een calippo ijs te nemen. Hij weigerde, en nu enkele weken later heeft hij (een misschien kwaadaardig) gezwel.
toeval? ik dacht het niet:)

door ziekte en geen train van 110 naar 103 kg gegaan in een maand tijd :(
had van de week getraind met een vriendin van me die al opmerkte dat ik er beter uitzag en kleiner leek dus ben toen gaan meten :(
Dat zijn 2 quarter pounders per dag aan spiermassa die je kwijtspeelde. Toe maar.

wees blij dat je meegewerkt hebt.
Ik had calyptus enkele dagen daarna ook aangespoord om een avatar van een calippo ijs te nemen. Hij weigerde, en nu enkele weken later heeft hij (een misschien kwaadaardig) gezwel.
toeval? ik dacht het niet:)
Jij spoorde me ook al aan om een avatar van m'n penis te nemen.

o nee je bent vet en vocht kwijt

wat erg

Subhan'allah... Hoe sommige 'mannen' er bij lopen in dit weer.

De korte broeken zijn bijna hotpants voor mannen geworden.
Met van die geschoren benen die even dik zijn als mijn bovenarm....

Ik zou me kapot schamen.

Subhan'allah... Hoe sommige 'mannen' er bij lopen in dit weer.

De korte broeken zijn bijna hotpants voor mannen geworden.
Met van die geschoren benen die even dik zijn als mijn bovenarm....

Ik zou me kapot schamen.

Wat'alhaah subhan'allah, deze mannetjes met hun naakte bovenlichaam en blote benen kunnen doorklieft worden door het kromzwaard van de profeet (nsfw) in'shaa allah zemmel.

5vyln4.gif

o nee je bent vet en vocht kwijt

wat erg

iedereen zegt inderdaad ook dat ik er beter uitzie, heb nog wel redelijk kunnen eten voor wat ik binnen kon houden tijdens de ziekte periode, maar vind het wel heel hard gegaan opeens

Vaderdag vandaag.. totaal vergeten.

Terug
Naar boven