Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De overheid wilt letterlijk alles van je weten..

Ze willen weten hoeveel geld ik op mijn rekeningen heb staan, hoeveel mijn ouders op hun rekening hebben staan, hoeveel contant geld ik thuis heb liggen, welke bezittingen ik heb (Auto, laptop ect).

Waar gaat het heen met onze privacy

De overheid wilt letterlijk alles van je weten..

Ze willen weten hoeveel geld ik op mijn rekeningen heb staan, hoeveel mijn ouders op hun rekening hebben staan, hoeveel contant geld ik thuis heb liggen, welke bezittingen ik heb (Auto, laptop ect).

Waar gaat het heen met onze privacy

weet je zeker dat het de overheid is en niet een of andere crimineel? :o

Bijstands uitkering aanvragen, ik begin het wel de zien als een grote criminele organisatie.

Is het ook, de best georganiseerde maffia organisatie ter wereld is de regering.

Beter regel je die 800 euro zelf, heb je ook geen koppijn van die gasten.
Zijn allemaal vieze sadisten die daar werken, Kende iemand die daar is gaan werken en paar mensen die ik goed ken van vroeger uit me ouwe buurt hebben uitkering.

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 14:50 ----------

:roflol:

Toets 1 keihard gehaald(8), toets 2 waarschijnlijk net niet gehaald(60% norm ligt waarschijnlijk op 64%) = krijg me studiepunten nog niet :fuu: alvast leren voor de herkansing dan maar..

Er hangt zo'n ellendige aura om mij heen vandaag. Net viel een poepvlieg dood neer toen die op me af kwam.

Hoeveel extra per m*?

Terug
Naar boven