AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

En terecht ook potverdomme, werken met je klote i.p.v. je hand op te houden.

Of je moet een verdomd goede reden hebben.

Zeg dat ook maar tegen de ''nieuwe nederlanders'' die net het land in komen en direct uitkering krijgen en allemaal subsidies / vergoedingen krijgen terwijl ze nog geen woord nederlands kunnen spreken.

Ik ga terug naar school maar heb in de tussentijd toch gewoon rekeningen die ik moet betalen, vind het gewoon nergens voor nodig dat ik mijn hele privacy op tafel moet leggen.

Ik ga terug naar school maar heb in de tussentijd toch gewoon rekeningen die ik moet betalen, vind het gewoon nergens voor nodig dat ik mijn hele privacy op tafel moet leggen.

Dan trek je toch gewoon weer lekker bij je ouders of overige familie in als je daar geen zin in hebt?
Jij wilt gratiesz geld? Dan mag je aantonen dat je dat nodig hebt. Anders wil ik naast mn baan ook wel een uitkering hebben!

Je wilt toch niet dat xyzyxyzx met een milj. op de bank ook een bijstandsuitkering krijgt?!

Zeg dat ook maar tegen de ''nieuwe nederlanders'' die net het land in komen en direct uitkering krijgen en allemaal subsidies / vergoedingen krijgen terwijl ze nog geen woord nederlands kunnen spreken.

In de tussentijd kan je ook gewoon werken met je luie fl**ker (zat seizoensgebonden werk op het moment), en dat nieuwe Nederlanders hun hand ophouden maakt het voor jou nog niet minder slecht.

Het moet ook een drempel zijn om je hand op te houden, je zou je eigenlijk je ogen uit je kop moeten schamen.

Dan trek je toch gewoon weer lekker bij je ouders of overige familie in als je daar geen zin in hebt?
Jij wilt gratiesz geld? Dan mag je aantonen dat je dat nodig hebt. Anders wil ik naast mn baan ook wel een uitkering hebben!

Je wilt toch niet dat xyzyxyzx met een milj. op de bank ook een bijstandsuitkering krijgt?!

die f**got staat overal op de zwarte lijst mag ik hopen.

Ik kan niet eens een week niet posten (volhouden) :o
maar goed, ik ben wel afgekoeld :p

Komt ook door een debielen post van iemand ..

Waarom zou ik geen bijstand mogen?

Ik betaal ook netjes belasting :roflol:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey RAY

hoe is het met JOU

Ja dat kan ik eigenlijk niet zeggen (typen) rode kaart ,
eerst dacht ik onterecht maar toen ik er over nadacht was hij eigenlijk wel heel erg terecht :roflol::roflol:
ik geloof dat ik het hele forum beledigd heb...:D

Nu weer lekker KOEL :cool:
was gewoon een LURKER hoor ;)

Stuur t in karma dan? :p

Ja dat kan ik eigenlijk niet zeggen (typen) rode kaart ,
eerst dacht ik onterecht maar toen ik er over nadacht was hij eigenlijk wel heel erg terecht :roflol::roflol:
ik geloof dat ik het hele forum beledigd heb...:D

Nu weer lekker KOEL :cool:
was gewoon een LURKER hoor ;)

Bespreek je daar de forumregels? :trollface:

Terug
Naar boven