XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hoe ga je dat regelen dan el hombre?

Ik schijt me de darmen uit mn lichaam niet normaal, die lucht ook..
En ik zou een sollicitatiegesprek krijgen voor een bepaalde functie, dus voor morgen verlofuren opgenomen zodat ik een dagje kan meelopen.. beetje inzicht in de functie krijgen enzo. Krijg ik GVD vandaag een mailtje dat wegens een te grote belangstelling naar de functie en ze maar 10 plekken hebben, ik alleen een gesprek krijg als die anderen niet goed genoeg zijn.
Iedereen sterft maar lekker! Behalve die goede vriend van me die zich gisternacht heeft opgehangen en nu onder toezicht staat.. die moet nog even blijven.

Godsamme, Die Antwoord speelt 2 huizen verderop in Tivoli en ik wist het niet en het is uitverkocht.

GODSAMME!!!!!

GOD

SAMMME!!!!!!!!!!!!!

met 38.5 graden koorts even lollen

jshch3.jpg

Ik dacht dus echt tijdens de game dat ze me zaten te trollen, of ik zat te ijlen...

1 of ander kind dat me toevoegd en gelijk hele ode aan me begint voor te dragen dat ik zo leuk zou zijn.

Zou er eigenlijk misbruik van moeten maken.. Ik bedoel 14 jarige hebben kleine handjes dus kunnen ideaal de grille van de Audi schoon maken

1 of ander kind dat me toevoegd en gelijk hele ode aan me begint voor te dragen dat ik zo leuk zou zijn.

Zou er eigenlijk misbruik van moeten maken.. Ik bedoel 14 jarige hebben kleine handjes dus kunnen ideaal de grille van de Audi schoon maken
Waarom word jij altijd aangesproken door 14-jarige meisjes? Dat gebeurt niet zomaar

dat escaleerde bijna.

En je blijft je maar bezighouden met minderjarigen. Nu stel ik mij geen vragen meer. Waar rook is, is vuur. ;)

En je blijft je maar bezighouden met minderjarigen. Nu stel ik mij geen vragen meer. Waar rook is, is vuur. ;)

Dus als je t zusje van een vriend met wat vriendinnetjes weg brengt is dat raar? :p

Raar is dat dat kind tegen mij aan begint te zeiken terwijl ze weet dat ik een halve generatie ouder ben

Terug
Naar boven