- Waardering
- 2.135
Ben je hooms?Ik kan jou vanavond nog prostitueren als je dat echt zou willen.
Als ik maar mijn knaken krijg vind ik het prima hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je hooms?Ik kan jou vanavond nog prostitueren als je dat echt zou willen.
Als ik maar mijn knaken krijg vind ik het prima hoor.
wat ga ju myn lijn stele, bn ju niet lekker in ju hoofd ofzo ehh
Dat noemen wij "hoerreren"
Finaal door mijn enkel gegaan, weekje rust en dan everyday is upper body day..

Behalve die goede vriend van me die zich gisternacht heeft opgehangen en nu onder toezicht staat.. die moet nog even blijven.
Moet ik hier iets van begrijpenmet 38.5 graden koorts even lollen
![]()
Ik dacht dus echt tijdens de game dat ze me zaten te trollen, of ik zat te ijlen...

Waarom word jij altijd aangesproken door 14-jarige meisjes? Dat gebeurt niet zomaar1 of ander kind dat me toevoegd en gelijk hele ode aan me begint voor te dragen dat ik zo leuk zou zijn.
Zou er eigenlijk misbruik van moeten maken.. Ik bedoel 14 jarige hebben kleine handjes dus kunnen ideaal de grille van de Audi schoon maken
1 of ander kind dat me toevoegd en gelijk hele ode aan me begint voor te dragen dat ik zo leuk zou zijn.
Zou er eigenlijk misbruik van moeten maken.. Ik bedoel 14 jarige hebben kleine handjes dus kunnen ideaal de grille van de Audi schoon maken
Waarom word jij altijd aangesproken door 14-jarige meisjes? Dat gebeurt niet zomaar
En je blijft je maar bezighouden met minderjarigen. Nu stel ik mij geen vragen meer. Waar rook is, is vuur.1 of ander kind dat me toevoegd en gelijk hele ode aan me begint voor te dragen dat ik zo leuk zou zijn.

En je blijft je maar bezighouden met minderjarigen. Nu stel ik mij geen vragen meer. Waar rook is, is vuur.![]()