AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ben echt een slechte zoon :(

mijn moeder belt net en zegt dat ik half 6 daar moet zijn om te wokken, en ik vraag "hoezo gaan we wokken dan?"
"ja, ik ben jarig vandaag"

wut, totaal vergeten..

mijn moeder belt net en zegt dat ik half 6 daar moet zijn om te wokken, en ik vraag "hoezo gaan we wokken dan?"

wut, totaal vergeten..

Terecht gevoel

Arme moeder:o

Al bedacht hoe je het gaat goedmaken?

wut, totaal vergeten..
Nou ja dit kan echt niet :(
Dikke zoen ! is wel op zijn plaats..........

wut, totaal vergeten..

Tip voor de toekomst: voortaan zeg je "gezellig" en pas daarna gaan afvragen/bedenken wat de rede zou kunnen zijn.

Nou hup, ga een cadeau kopen voor je moeder:)

wut, totaal vergeten..

Hier scoor je waarschijnlijk geen punten mee brah :p

In de tussentijd kan je ook gewoon werken met je luie fl**ker (zat seizoensgebonden werk op het moment), en dat nieuwe Nederlanders hun hand ophouden maakt het voor jou nog niet minder slecht.

Het moet ook een drempel zijn om je hand op te houden, je zou je eigenlijk je ogen uit je kop moeten schamen.
Ik hoop dat jij ook eens in de uitkering komt.

Maar in de tussentijd, bedankt voor jou ''hard'' verdiende belastingcentjes, ik geniet er lekker van op het moment. :)

Krijg net te horen dat het bar slecht gaat met het bedrijf waar ik werk. Blijkbaar al een dik half jaar diep in de rode cijfers, investeerders die zich terugtrekken.
Word wat anders zoeken, mooi klote.

Krijg net te horen dat het bar slecht gaat met het bedrijf waar ik werk. Blijkbaar al een dik half jaar diep in de rode cijfers, investeerders die zich terugtrekken.
Ught Ow! , dit hoor ik telkens vaker :o:(

Tijdig beginnen zoeken. Solliciteren is momenteel jezelf verkopen.

Succes

Ik hoop dat jij ook eens in de uitkering komt.

Maar in de tussentijd, bedankt voor jou ''hard'' verdiende belastingcentjes, ik geniet er lekker van op het moment. :)

Veel plezier met leven op bijstandsniveau, stukje eigenwaarde is toch ook wel fijn om te hebben.

Maar ik zou er echt trots op zijn dat je een uitvreter bent.

Finaal door mijn enkel gegaan, weekje rust en dan everyday is upper body day..

Tijdig beginnen zoeken. Solliciteren is momenteel jezelf verkopen.

Succes

Onlangs 2 emails gekregen van oud stagebedrijven, morgen maar ff bellen idd.. Begin al te zoeken, geen zin om te wachten tot t schip gezonken is.

Terug
Naar boven