- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Dan zijn we met twee vandaag.Nog mensen die Ray willen rapporteren?
Mag ik nog een keer

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan zijn we met twee vandaag.Nog mensen die Ray willen rapporteren?

Ben echt een slechte zoon
mijn moeder belt net en zegt dat ik half 6 daar moet zijn om te wokken, en ik vraag "hoezo gaan we wokken dan?"
"ja, ik ben jarig vandaag"
wut, totaal vergeten..

mijn moeder belt net en zegt dat ik half 6 daar moet zijn om te wokken, en ik vraag "hoezo gaan we wokken dan?"
wut, totaal vergeten..
wut, totaal vergeten..
Nou ja dit kan echt nietBen echt een slechte zoon
wut, totaal vergeten..

wut, totaal vergeten..

Terecht gevoel
Arme moeder
Al bedacht hoe je het gaat goedmaken?
wut, totaal vergeten..

Ik hoop dat jij ook eens in de uitkering komt.In de tussentijd kan je ook gewoon werken met je luie fl**ker (zat seizoensgebonden werk op het moment), en dat nieuwe Nederlanders hun hand ophouden maakt het voor jou nog niet minder slecht.
Het moet ook een drempel zijn om je hand op te houden, je zou je eigenlijk je ogen uit je kop moeten schamen.

Ught Ow! , dit hoor ik telkens vakerKrijg net te horen dat het bar slecht gaat met het bedrijf waar ik werk. Blijkbaar al een dik half jaar diep in de rode cijfers, investeerders die zich terugtrekken.
Word wat anders zoeken, mooi klote.

Krijg net te horen dat het bar slecht gaat met het bedrijf waar ik werk. Blijkbaar al een dik half jaar diep in de rode cijfers, investeerders die zich terugtrekken.
Word wat anders zoeken, mooi klote.
Tijdig beginnen zoeken. Solliciteren is momenteel jezelf verkopen.
Succes
Ik hoop dat jij ook eens in de uitkering komt.
Maar in de tussentijd, bedankt voor jou ''hard'' verdiende belastingcentjes, ik geniet er lekker van op het moment.![]()
Jij leeft in een andere wereld dan ons. Hou je er buiten.

Tijdig beginnen zoeken. Solliciteren is momenteel jezelf verkopen.
Succes