Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik graai in de tas op zoek naar mijn mobiele telefoon om het adres met Google maps te zoeken... telefoon thuis laten liggen! 
Huh? Nog een keer... zelfde resultaat. Dan maar de laatste regels met de hand overschrijven.
A12... A16... knooppunt Ridderkerk... Ok, klaar. Ik pak de tas, de telefoon, de tomtom en mijn A4'tje, terug naar de auto (inmiddels was ik ruim een uur te laat)... shit, ik moet eigenlijk ook nog tanken.
Dan maar tanken. Vertraging: 1.5 uur.
Daar aangekomen viel het gelukkig wel mee. Dus ik kom gewoon 1.5 uur te laat de leszaal binnenwandelen... "Ah, jij... je bent te laat!" 
Toch ging het even goed. Sprintjes trekken, achteruit, zijwaarts, scherpe bochtjes maken... Ik was een van de snelste. Het ging zo goed dat mijn teammaatjes fanatiek werden en mij begonnen aan te moedigen, maar ik kan maar een ding tegelijk...
óf ik doe de shuffle op topsnelheid, of ik kijk opzij en let op wat mijn maatje zegt, maar niet allebei. Maar ja, ik doe dus de shuffle naar rechts met een duizelingwekkende snelheid, ik hoor mijn naam, kijk opzij... en zak zo door mijn rechter enkel. Mijn voet vouwt helemaal dubbel en het wordt even zwart voor m'n ogen van de pijn. 

Ga door

En dan ben ik nog de supahdude vergeten, een van mijn klasgenoten dus... Die zegt in een keer tegen mij: "Mensen die heel zwaar squatten, die kunnen verder niet veel met hun benen."
Dus ik zeg: "Dat is niet waar, ik squat bijna 1.5 keer mijn lichaamsgewicht en..." Komt hij ertussen: "Ja, ik heb naar je gekeken, je loopt wat stijf..." 

zit je op een pc van 10 jaar oud ofzo?50 mb ram voor de nieuwe msn messenger is echt retarded.
asus m3n HT deluxe
amd phenom quad 2,9 ghz
4 gb ddr2 800 mhz
nvidia geforce 9800gtx
2 tb
jelly?

Bij lange na niet, maar wat zeur je over 50mb ram. Misschien ligt het aan mij, omdat ik dikke overkill 24gb ram heb![]()
Bij lange na niet, maar wat zeur je over 50mb ram. Misschien ligt het aan mij, omdat ik dikke overkill 24gb ram heb![]()
gast wat doe jij met je pc dat je 24 gb heb?
verschrikkelijk veel virtueel draaien?

Nee, 6 * 4 gb ramreepjes.
Edit:
Oh, waarom ik 24gb ram heb? Gewoon, omdat het kan.
Wat is de rest van je specs van de computer dan?
Waarvoor alles in tripple channel zetten met ****ing 24gig ram, heb je een server draaien?
2x gtx 580
2x 120gb ssd ocz vertex3
2x 1tb samsung spinpoint f3
core i7 2600k

?