AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Morgen auto theorie, belachelijk dat je 35 vd 40 vragen goed moet hebben en van deel 1 maar 12 vd 25

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moest vandaag van Zeist naar Barendrecht om een lesdag van mijn opleiding in te halen. Ik was daar nog nooit geweest, maar gewapend met het adres en de tomtom dacht ik veilig te zijn.

Nu was ik 5 min te laat vertrokken, dus ik dacht ik ga alvast rijden, dan stel ik de tomtom zo in. Na 3 km kom ik al in de file terecht. Ik zet mijn tomtom aan... de straat die ik moest hebben stond er niet in. :mad: Ik graai in de tas op zoek naar mijn mobiele telefoon om het adres met Google maps te zoeken... telefoon thuis laten liggen! :fuu:

Dan maar keren en terug naar huis rijden. Stond inmiddels al wel een kwartier in de file. Keren in de file... ook sneller gezegd dan gedaan. Uiteindelijk gelukt, ik terug naar huis, ga ik achter de pc zitten om het adres in de ANWB Routeplanner in te voeren. Ok, gevonden... printbare versie, printen dan maar! Komt er een blanco A4'tje uit de printer. ??? Huh? Nog een keer... zelfde resultaat. Dan maar de laatste regels met de hand overschrijven. :fire: A12... A16... knooppunt Ridderkerk... Ok, klaar. Ik pak de tas, de telefoon, de tomtom en mijn A4'tje, terug naar de auto (inmiddels was ik ruim een uur te laat)... shit, ik moet eigenlijk ook nog tanken. :duh: Dan maar tanken. Vertraging: 1.5 uur.

Terug in de auto. Ik zet de radio aan: "3 km stilstaand verkeer bij knooppunt Ridderkerk..." :headbang: Daar aangekomen viel het gelukkig wel mee. Dus ik kom gewoon 1.5 uur te laat de leszaal binnenwandelen... "Ah, jij... je bent te laat!" :shake:

Ik schuif aan. Vandaag: SAQ (Speed, Agility, Quickness), echt iets voor mij :rolleyes: Toch ging het even goed. Sprintjes trekken, achteruit, zijwaarts, scherpe bochtjes maken... Ik was een van de snelste. Het ging zo goed dat mijn teammaatjes fanatiek werden en mij begonnen aan te moedigen, maar ik kan maar een ding tegelijk... :o óf ik doe de shuffle op topsnelheid, of ik kijk opzij en let op wat mijn maatje zegt, maar niet allebei. Maar ja, ik doe dus de shuffle naar rechts met een duizelingwekkende snelheid, ik hoor mijn naam, kijk opzij... en zak zo door mijn rechter enkel. Mijn voet vouwt helemaal dubbel en het wordt even zwart voor m'n ogen van de pijn. :(

Even zitten, ijs erop, zwachtel eromheen... Ik ben opgelapt en huppel de rest van de les achter de groep aan op m'n linker been. Kom moeilijk hinkelend langs twee instructeurs van die sportschool en roept de ene naar mij: " Kom op, is de cursus zo zwaar?" :yell:

En natuurlijk, terug naar huis in de file. Continu op de rem trappen met een zwaar verstuikte enkel. :(

Wat nou vrijdag de 13e! Donderdag de 12e, da's pas een k^tdag! :p

50 mb ram voor de nieuwe msn messenger is echt retarded.

Aww Poison :aai:

:roflol:

poison.... knap hoor zoveel pech op een dag :o

Ga door :D ;)

:roflol:

poison.... knap hoor zoveel pech op een dag :o
En dan ben ik nog de supahdude vergeten, een van mijn klasgenoten dus... Die zegt in een keer tegen mij: "Mensen die heel zwaar squatten, die kunnen verder niet veel met hun benen." ??? Dus ik zeg: "Dat is niet waar, ik squat bijna 1.5 keer mijn lichaamsgewicht en..." Komt hij ertussen: "Ja, ik heb naar je gekeken, je loopt wat stijf..." :mad:

Ik heb gisteren met 90 kg ge-deadlift, mogool! En ik heb net mijn enkel verstuikt. :shoot::sd:

ik heb mijzelf inmiddels af geleerd om tegen dat soort gasten in te gaan.

lekker lachen en ja knikken :D

De week gaat zo fokking traag, ik wou dat het nu al zaterdag (bassleader) was :(

Wat zeur je nou over 50mb :o

Laatst bewerkt:
Wat is de rest van je specs van de computer dan?

Waarvoor alles in tripple channel zetten met ****ing 24gig ram, heb je een server draaien?

Niet je dagje poison :(

shit happens

Terug
Naar boven