XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weer de verkeerde WTF waar is ie :eek:

O ja OT: weer het zelfde verhaal met een webwinkel althans hier dan op dbb..
erg jammer weer....

Jij hebt elke keer problemen met een webwinkel...weet niet wat jij van ze verwacht maar volgens mij ben jij nog wisselvalliger dan een vrouw :rolleyes:

Ga me kuur toch maar denk ik eindigen, 8 weken netjes gedaan maar door al het hoesten + 0 eetlust door de antibiotica red ik het niet meer, of ik cut de laatste 4 weken..

K*t weer morgen :fuu:

O ja het ligt aan MIJ zoals ik al ZIJ ..

Bedoel je dit nu sarcastisch? :rolleyes: :')

Hopelijk voor jou wel
Verwachten.
Stam: Verwacht.
Onvoltooid verleden tijd: Stam + te, want de "T" zit in "'t kofschip".
Goede spelling is dus "verwachtte".

Dus ik hoop voor je dat je zelf sarcastisch was.

net telefoon gehad..... was weer 4 uur sleutelwerk aan schoonpaps zijn hand op de OK. Ook was een pees in zijn pols aangetast. Is nu een pees uit zijn been ingezet. Huid is erop gezet maar ze zijn bang dat het niet gaat lukken. :(
hij mag niet naar huis... wordt morgen bepaald.

Verwachten.
Stam: Verwacht.
Onvoltooid verleden tijd: Stam + te, want de "T" zit in "'t kofschip".
Goede spelling is dus "verwachtte".

Dus ik hoop voor je dat je zelf sarcastisch was.

Tenminste iemand die oplet :') ik ben er niet bij met mn hoofd joh: je hebt gelijk :p

net telefoon gehad..... was weer 4 uur sleutelwerk aan schoonpaps zijn hand op de OK. Ook was een pees in zijn pols aangetast. Is nu een pees uit zijn been ingezet. Huid is erop gezet maar ze zijn bang dat het niet gaat lukken. :(
hij mag niet naar huis... wordt morgen bepaald.

Pff niet erg best..sterkte

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 22:09 ----------

Ja moet m omhoog houden he :D

Aantal dagen flink k*t gevoeld en amper kunnen eten, veel te veel gewicht verloren.
Nu 2 dagen flink gecheat en het verloren gewicht er aan vocht weer bijgekregen :roflol:

bitches

Terug
Naar boven