AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

net telefoon gehad..... was weer 4 uur sleutelwerk aan schoonpaps zijn hand op de OK. Ook was een pees in zijn pols aangetast. Is nu een pees uit zijn been ingezet. Huid is erop gezet maar ze zijn bang dat het niet gaat lukken. :(
hij mag niet naar huis... wordt morgen bepaald.

Klote om te horen, sterkte

Ik hoop dat er toch een sprankje is wat zegt het gaat lukken !
Sterkte marina en familie !

Groeten , Ray......

EDIT ik zou iemand nog PB'en maar weet totaal niet meer wie en waar ?!
dit is me bewijs dat ik er wel een denk (dacht).............

Er zit een spin in m'n monitor, gruwelijk irritant.

Zoals in dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=CEdcViKC_wc

Heb hem ondertussen met wat op het scherm tikken al langs de hele rand van het scherm gejaagd maar blijkbaar kan ie er nergens uit. Heb een handleiding gevonden van hoe ik m'n scherm kan demonteren maar ziet er veel te risicovol uit. Denk dat ik moet wachten tot ie dood is en hopen dat ie dan naar benede valt achter de rand waar geen pixels zitten :(.

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat er toch een sprankje is wat zegt het gaat lukken !
Sterkte marina en familie !

Groeten , Ray......

EDIT ik zou iemand nog PB'en maar weet totaal niet meer wie en waar ?!
dit is me bewijs dat ik er wel een denk (dacht).............

Mij! je zou een open deur voor me intrappen Ray :hamer:

net telefoon gehad..... was weer 4 uur sleutelwerk aan schoonpaps zijn hand op de OK. Ook was een pees in zijn pols aangetast. Is nu een pees uit zijn been ingezet. Huid is erop gezet maar ze zijn bang dat het niet gaat lukken. :(

Wat heeft die met zijn hand gedaan eigenlijk?

Sterkte Marina. Hoop dat het gelukt is!

Sterkte, hopelijk gaat het toch goed!

Wat heeft die met zijn hand gedaan eigenlijk?
Zijn hand is verbrijzeld.. er was niets van over. Al het vlees weg en zijn huid weg en deels afgestorven en er misten verschillende botten. Zijn duim is nu opgebouwd uit 2 stukjes bot uit zijn pols en verder wat pennen en plaatjes om zijn hand model te geven.. veel bot is er niet meer over... ze hadden een stuk huid erop gelegd.. was een operatie van 7 uur om het in elkaar te sleutelen.. maar nu is toch die huid ook weer afgestorven en het heeft ook een deel van zijn pees aangetast... de pennen en plaatjes lagen dus weer bloot.. dus nu weer OK gehad om nieuwe huid erop te leggen.. weer 10 dagen antibiotica en hopen en duimen dat het nog kans heeft aan te slaan...

ongeluk was dat er een paard op is gaan staan. Mijn schoonvader was gevallen. Paard trok hem om... ging op zijn hand staan en al staand op zijn hand draaide het paard om de hoef draaiend op de hand en zette af in galop...

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 22:52 ----------

Sterkte Marina. Hoop dat het gelukt is!
Dank je. Ik hoop het ook.. morgen horen we meer..

---------- Post toegevoegd 20 June 2013 om 22:53 ----------

Sterkte, hopelijk gaat het toch goed!
Dank je. We duimen hard.

net biceps verrekt tijdens shrugs. inb4 operatie met als gevolg Tak Warren littekens

Mailbox vol met PM's van mensen die HGH willen kopen..

:scratch:

Nog niet officieel vrijdag maar ik zet t vast neer voor morgen:
3 examens op de planning..
Ben benieuwd :') t verpest nu al de dag.
Gelukkig daarna weekend :D

Terug
Naar boven