- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Zeg toch die er 1 dag op stond. Is al verwijderd, snap ik ook wel.
Jammer weer dit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg toch die er 1 dag op stond. Is al verwijderd, snap ik ook wel.
Ik haal dan meestal in en als dat niet kan dan toeter ik net zo lang tot ze 50 gaan rijden of mij er langs laten.

Wie ben jij trouwens met je 500 posts in een week? Kloontje?

Haha ja dat kon hier niet
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 12:24 ----------
Nope, geen kloontje
Voor de rest (geen zin om te quote):
Foto is weg ja (om een andere reden dan geen bekendheid)
En ik doe geen uni?

)Haha ja dat kon hier niet
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 12:24 ----------
Nope, geen kloontje
Voor de rest (geen zin om te quote):
Foto is weg ja (om een andere reden dan geen bekendheid)
En ik doe geen uni?
Haha ja, maar mag niet
(oke oke ik doe wel vaker dingen die niet mogen)
Foto mag ook in PM.
Wel vreemd de meeste zeggen eerst "huh wat is een kloontje"

Haha ja, maar mag niet
(oke oke ik doe wel vaker dingen die niet mogen)
Tis niet de eerste keer dat mensen denken dat ik een kloon ben, dus ik heb allang de kans gehad het te vragen![]()
HOUDOEZoals?
---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 12:38 ----------
Waar zit die tegenwoordig?
bumperkleven, te hard rijden, rijden zonder rijbewijs bij (dat dus op de weg) voor de rest vast wel meer dingen :') eigenlijk doet iedereen wel een keer iets dat niet mag
Ik ga hardlopenHOUDOE
Daarna nog eentje in juli, en dat is inderdaad de laatste van m'n BSc (maar over die heb ik dus echt 0 zorgen). Deze daarentegen.......

Geeft niet, is een jaar langer chillu in ju cribStraks herhertentamen, weet ik of ik kan afstuderen dit jaar, hoor direct m'n cijfer. Bij 'n onvoldoende krijgt ie deze stare:
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/547/525/7ec.png
Wat voor Master ga je doen?Daarna nog eentje in juli, en dat is inderdaad de laatste van m'n BSc (maar over die heb ik dus echt 0 zorgen). Deze daarentegen.......![]()
Software engineering. Mocht ik hier nu niet mee kunnen beginnen aankomend jaar heb ik dus 1, misschien 2 vakken en volg ik wel 'n minor celbiologie oid.
Software engineering. Mocht ik hier nu niet mee kunnen beginnen aankomend jaar heb ik dus 1, misschien 2 vakken en volg ik wel 'n minor celbiologie oid.