- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klein beetje.hoorde dat je de hoop al een beetje op hebt gegeven![]()
X heeft wel wat meer kans dan ik in deze (al ziet hij het ook vrij somber in).godverrrrrr.. moet nog iets uitvoeren maar heb er totaal geen zin aan. Kan het ook niet uitstellen, 't moet vandaag gebeuren!![]()
vertel?Klein beetje.X heeft wel wat meer kans dan ik in deze (al ziet hij het ook vrij somber in).
of is het een verloren zaak?Vertrek over 'n kwartier dus nu nog leren is 'n beetje kansloosKlein beetje? Zit je daarom hier te posten en over geloof te praten (uitkijken, Ray heeft dat niet graag) ipv te leren?of is het een verloren zaak?

godverrrrrr.. moet nog iets uitvoeren maar heb er totaal geen zin aan. Kan het ook niet uitstellen, 't moet vandaag gebeuren!![]()
Hmm..bericht gehad van mn docent; ja je hebt toch een een 4,6 hoor voor dat examen.
BULLSHIT (en 2 klasgenoten met mij mee)
Na de vakantie maar eens het examen doorlezen, klopt geen ruk van
)
T'is erg, dat sommigen op dit forum gaan zagen over spelling enzo...Alsof het hier enige reet uitmaakt.Nee, persoon,- familie,- en erfrecht.
nederlands al afgesloten vorig jaar, dus daar doe ik mn best niet meer voor (tenzij dit het ''grote typ-perfect-nederlands topic'' is)
EDIT: zeikwijf :')
Ik raak er vanaf door jou![]()
.Minder op dbb posten en wie weet had je wel een hoger cijfer gekregen.

Ik meer op DBB tijdens mn examens en er eindelijk eens door voor FransMinder op dbb posten en wie weet had je wel een hoger cijfer gekregen.