AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

godverrrrrr.. moet nog iets uitvoeren maar heb er totaal geen zin aan. Kan het ook niet uitstellen, 't moet vandaag gebeuren! :mad:

Ohh, iets voor schule

Klein beetje. :roflol: X heeft wel wat meer kans dan ik in deze (al ziet hij het ook vrij somber in).

Klein beetje? Zit je daarom hier te posten en over geloof te praten (uitkijken, Ray heeft dat niet graag) ipv te leren? :D of is het een verloren zaak?

heb 't al een paar weken uitgesteld.. mijn best doen gaat niet meer op in dit geval.

digitaal nog bult opdrachten maken voor school wat zon 5 uur gaat duren. vrijdag laatste dag van schooljaar. even vragen of ik overga zonder die troep ;s

Hmm..bericht gehad van mn docent; ja je hebt toch een een 4,6 hoor voor dat examen.

BULLSHIT (en 2 klasgenoten met mij mee)

Na de vakantie maar eens het examen doorlezen, klopt geen ruk van

Hmm..bericht gehad van mn docent; ja je hebt toch een een 4,6 hoor voor dat examen.

BULLSHIT (en 2 klasgenoten met mij mee)

Na de vakantie maar eens het examen doorlezen, klopt geen ruk van

Was examen Nederlands neem ik aan?

Minder op dbb posten en wie weet had je wel een hoger cijfer gekregen.
:trollface:

en nu ga je niet over?

Nee, persoon,- familie,- en erfrecht.
nederlands al afgesloten vorig jaar, dus daar doe ik mn best niet meer voor (tenzij dit het ''grote typ-perfect-nederlands topic'' is :D )

EDIT: zeikwijf :')

Ik raak er vanaf door jou :P
T'is erg, dat sommigen op dit forum gaan zagen over spelling enzo...Alsof het hier enige reet uitmaakt.

Snap niet dat je daarvoor buist btw. Ken nog mensen die er moeite mee hadden ervoor te slagen. Maar snap nog steeds niet wat er zo moeilijk aan is :p.

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh okee

waarom maak je je er dan druk over

Kunnen we dit topic niet veranderen in "Het grote Hell93 haat haar leven-topic"? :dunno:

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven