Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OT:

Voedingsschema lukt niet..(ik had er een, maar die klopt dus niet).
Excel kan niet rekenen. En als ik mijn eigen kcal op tel, wat ik nu eet, kom ik veeeeelste laag uit (shit..moetk alsnog meer gaan eten).

He-le-maal opnieuw beginnen met een eigen excel bestandje, alles handmatig.

Veel werk, irritatie etc etc, maar ik ga ervoor.

OT:

Excel kan niet rekenen. En als ik mijn eigen kcal op tel, wat ik nu eet, kom ik veeeeelste laag uit (shit..moetk alsnog meer gaan eten).

Is een uur werk, waar zeur je over :roflol:

Had gister pak melk gehaald omdat melk op was, wil ik ontbijt shake maken zat er nog maar 200ml in.

T is dat mijn zusje al weg is anders had ik haar t huis uit geknikkerd en pas binnen laten komen als ze pak melk had :fuu:

Nouja dan maar middag eten als ontbijt

OT:

Calorieteller app.

Dan krijg je dus weer het gezeik met: mijn kipfilet bevat 10 kcal minder dan deze kipfilet.
Waardoor ik via het programma 2210 kcal binnenkrijg, maar volgens de etiketjes wat ik koop 1900 kcal.

Ik typ nu alles zelf, dan maar wat langer bezig :P Dan onthoud ik het misschien ook sneller zelf, waardoor ik makkelijker kan schuiven met producten.

EDIT: + vind het met de telefoon zo minimaal kijken zegmaar, uiteindelijk maakt me dat sneller gek :P

Dan krijg je dus weer het gezeik met: mijn kipfilet bevat 10 kcal minder dan deze kipfilet.
Waardoor ik via het programma 2210 kcal binnenkrijg, maar volgens de etiketjes wat ik koop 1900 kcal.

Ik typ nu alles zelf, dan maar wat langer bezig :P Dan onthoud ik het misschien ook sneller zelf, waardoor ik makkelijker kan schuiven met producten.

Je kan alles aanpassen hoor, ik denk niet dat je deze al gebruikt hebt.

App noemt Calorieteller, (geel logo met 2 voetjes) ik gebruik het op de tablet of smartphone, int begin is het een beetje zoeken om dingen in te geven of aan te passen maar daarna is het super makkelijk.

Van FatSecret? Deze heb ik al haha, een tijdje, en heb er ook wel een tijdje mee gewerkt (met de voedingsmiddelen die er al in staan dan). Maar om hele schema's te maken, het zal best werken hoor, maar op mijn telefoon vind ik het toch wat te klein om te kijken, krijg ik hoofdpijn van uiteindelijk haha.

Ik keek even snel via google en geloof dat ze het ook via internet hebben (alleen even aanmelden). Ben benieuwd.

Van FatSecret? Deze heb ik al haha, een tijdje, en heb er ook wel een tijdje mee gewerkt (met de voedingsmiddelen die er al in staan dan). Maar om hele schema's te maken, het zal best werken hoor, maar op mijn telefoon vind ik het toch wat te klein om te kijken, krijg ik hoofdpijn van uiteindelijk haha.

Ik keek even snel via google en geloof dat ze het ook via internet hebben (alleen even aanmelden). Ben benieuwd.

Haha ok dan,op de phone is het inderdaad wel klein en zeker als je dingen moet aanpassen,daarom heb ik het op de tablet staan..

Mat is een karmaslet en gaat enkel om met mensen die genoeg karma hebben.
Jouw e-penis is net iets te kort. ;)
Mat je hangt met de verkeerde peeps :o
Denk dat m'n cp wel stil zal vallen nu Bryce, Ivo en swaggy gebanned zijn :roflol:
Hmmm... Eigenlijk niet grappig, was altijd wel lachen met die kerels.
mensen met een justin bieber avatar verdienen het gewoon om te sterven.
justin-beiber-fight-gif-jemblog-dot-com.gif

Die heb ik dan weer niet haha :P

Op de site ziet er goed uit www.fatsecret.nl maar kan nergens vinden waar je een product kan toevoegen.

Nog even zoeken dan maar :D Thanks
Ik ken ook een goede :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:D

---------- Post toegevoegd 27 June 2013 om 12:02 ----------

En weg is ie...
Iedereen waar ik mee kan lachen, wordt gebanned :(

Tatt, peper je anusje :o
Wees gerust je hebt mij nog! :sukkeltje:

Maar mn kontgaatje niet :mad:

• Like
Waarderingen: mat
'Masterbeer' heeft mij zojuist een PM gestuurd dat ik op zijn negeerlijst sta. Ik ben zo verdrietig nu, wat heb ik fout gedaan? En wie de **** is hij?

Last van mn schouder/nek, allemaal gesprongen adertjes in mn ogen en toen ik net ging schijten zat er ook allemaal bloed op het papier. Weet niet of het door het dagelijkse 4-5,5 uur slapen komt gevolgd door alle koffie en dexaprine om me overeind te houden of dat ik inwendig gewoon kapot aan het gaan ben.
Al die blije mensen om me heen die een nieuwe baan hebben... heb helemaal geen zin meer om te werken

Bismillah, ben je nog niet klaar voor de paradijs dan?

Terug
Naar boven