Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

EricR die mij een kaart heeft gegeven, helaas heeft hij geen humor. Nog een kaart en dan mag hij me bannen, wat zal hij dan blij zijn.

Groeten,
swagger

reported

1st europe kill AQ20 end boss reporting in, solo'd

Maar wel epics he, e-penis hnnnnng

Als ik serieus begonnen was met trainen vanaf dat ik WoW speelden was ik massive

echte OG's spelen runescape

Door de weeks zeker 8 uur per dag :P voordat ik naar werk ging shizzle sellen op AH, na werk gamuh (server first MC, aan de horde kant dan, alliance was al veel verder), eten achter pc. In het weekend zeker 12-15 uur per dag.
Echhh wel dat ik 1 jaar in-game in 3 jaar tijd had. #SoMuchFail :(

ja maar train tegenwoordig en heb leven

WoW, vervloek t. Was Mr. O geweest als ik al die uren dat ik dat gespeeld heb getraid had.

not even kidding
srs

van 2005 tm 2007 gespeeld, 1 jaar in-game time #addic (naast een voltijd baan)

1st europe kill AQ20 end boss reporting in, solo'd

5 jaar hier :o Ook veeeeeel te veel uren versleten aan dat k*tspel.

http://www.youtube.com/watch?v=1Sfii7rnkJQ

pff 1uur trainen, 8uur slapen en de rest kun je wow'en. (er van uitgaande dat je de capaciteit hebt om achter je pc te eet)

pff 1uur trainen, 8uur slapen en de rest kun je wow'en. (er van uitgaande dat je de capaciteit hebt om achter je pc te eet)

je vergeet douchen

inb4 mark is

southpark.jpg

Door de weeks zeker 8 uur per dag :P voordat ik naar werk ging shizzle sellen op AH, na werk gamuh (server first MC, aan de horde kant dan, alliance was al veel verder), eten achter pc. In het weekend zeker 12-15 uur per dag.
Echhh wel dat ik 1 jaar in-game in 3 jaar tijd had. #SoMuchFail :(

Daaaaaamn

realm first algalon the observer 25 man (wotlk) yo

ik zag opeens een sidepic van mij en ik realiseer gewoon dat mijn t**ten gekrompen zijn... + heb meer vet WTF

Ben toch wel blij dat ik toentertijd mn account gelijk verkocht heb, verslavend k*tspel:roflol:

ik zag opeens een sidepic van mij en ik realiseer gewoon dat mijn t**ten gekrompen zijn... + heb meer vet WTF

Je had een probleempje ''daar beneden'' toch? Wss daardoor wat lage test waardes op het moment? Ga nou maar naar een goede arts, in plaats van die lul waar je nu heengaat.

Je had een probleempje ''daar beneden'' toch? Wss daardoor wat lage test waardes op het moment? Ga nou maar naar een goede arts, in plaats van die lul waar je nu heengaat.

ja klopt, bal voelt dof aan maar werkt iig nog. testlevels zijn trouwens wel gedropt, en een goede arts ga ik ook werk van maken idd. maar komt vooral ook door vet-/suiker-/aspartaamvol eten en veel open gaten tussen mijn trainingen.

Terug
Naar boven