Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat zit je nou weer te lullen over wow, ik heb realm first engineering 450 kom fittie
Ook veeeeeel te veel uren versleten aan dat k*tspel.je kunt tegenwoordig ook weer oldschool gaan he
WoW, vervloek t. Was Mr. O geweest als ik al die uren dat ik dat gespeeld heb getraid had.
not even kiddingsrs
van 2005 tm 2007 gespeeld, 1 jaar in-game time #addic (naast een voltijd baan)
5 jaar hierOok veeeeeel te veel uren versleten aan dat k*tspel.
pff 1uur trainen, 8uur slapen en de rest kun je wow'en. (er van uitgaande dat je de capaciteit hebt om achter je pc te eet)
Door de weeks zeker 8 uur per dagvoordat ik naar werk ging shizzle sellen op AH, na werk gamuh (server first MC, aan de horde kant dan, alliance was al veel verder), eten achter pc. In het weekend zeker 12-15 uur per dag.
Echhh wel dat ik 1 jaar in-game in 3 jaar tijd had. #SoMuchFail![]()
ik zag opeens een sidepic van mij en ik realiseer gewoon dat mijn t**ten gekrompen zijn... + heb meer vet WTF
Je had een probleempje ''daar beneden'' toch? Wss daardoor wat lage test waardes op het moment? Ga nou maar naar een goede arts, in plaats van die lul waar je nu heengaat.