- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
doe runescape, zelfde niveau
dat was geen compliment
LoL is een zieke mindgame
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
doe runescape, zelfde niveau
dat was geen compliment
http://www.youtube.com/watch?v=jCLFesEOEQY
not sure if compliment skyblazer fysiek or ...........
Pffff, gebanned voor 3 dagen van LoL, wat moet ik nu met mn leven
Sinds wanneer is "lol" een spel?Pffff, gebanned voor 3 dagen van LoL, wat moet ik nu met mn leven

Solliciteer ik voor baliemedewerker bij een sportschool zeggen ze dat ik een diploma ervoor moet hebben, dafuq? Ben nog buffer dan de medewerkers daar slaat echt nergens op
Sinds wanneer is "lol" een spel?
Wil het wellicht niet eens weten![]()
ben je banned als je afk bent? word je dan niet gewoon gekickt van battleground met een deserter debuff van 15 minuten?Ja k*tzooi, wilde ook een potje dodgen, was telaat, dus ging maar meteen afk. Kom ik terug bammmm
league of legends
ben je banned als je afk bent? word je dan niet gewoon gekickt van battleground met een deserter debuff van 15 minuten?
ja vriend! ik heb je toen REPORTEDJa k*tzooi, wilde ook een potje dodgen, was telaat, dus ging maar meteen afk. Kom ik terug bammmm

hah loser, ik solo al die shit. zelfde in WoW. proNee, je team heeft gewoon een speler minder dan. Dus dan verlies je bijna altijd wel
waaaaaat

Peanut op dit forum contacteren, niet vergeten foto toe te voegen aan je bericht, en je hoeft niet lang te wachten om een goede proteïne tip terug te krijgen.OT: Het feit dat iedereen altijd een andere mening/advies heeft over voeding. Ik wil advies, maar teveel is niet goed omdat iedereen het anders doet.
Waardoor ik in de war raak.
En wéér opnieuw kan beginnen (nja nu sowieso wel).
Zucht

lmaopffff, gebanned voor 3 dagen van lol, wat moet ik nu met mn leven