AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik weet niet of die aan american football doet en jah hem bedoel ik, weet ook niks van kuren af en toch zo buff. Damn genetics, heeft ook geen voedingsschema

ja, komt wel aardig over altijd. weet je waar die chick gebleven is die altijd met hem meetrainde? :(
goed voorbeeld overigens van wat genen en natty teweeg kunnen brengen, je fysiek trouwens was niet echt slecht voordat je ging kuren als je zei allemaal hoe slecht je genen zijn :P

ja, komt wel aardig over altijd. weet je waar die chick gebleven is die altijd met hem meetrainde? :(
goed voorbeeld overigens van wat genen en natty teweeg kunnen brengen, je fysiek trouwens was niet echt slecht voordat je ging kuren als je zei allemaal hoe slecht je genen zijn :P
Ze was volgens mij terug naar der eigen land, wat een lekker wijf was het ook, volgens mij waren ze gewoon neukpartners verder niet erg close denk ik.
En hij is niet natty man, 3 kuurtjes gedaan van 6 weken zei die tegen mij.

Ze was volgens mij terug naar der eigen land, wat een lekker wijf was het ook, volgens mij waren ze gewoon neukpartners verder niet erg close denk ik.
En hij is niet natty man, 3 kuurtjes gedaan van 6 weken zei die tegen mij.

ik vond de manier van tricep cable pushdowns altijd wel erg mooi zo met die kabel tussen de voorgevel, jammer dat die weg is.

en ow was inderdaad wel erg groot voor een natural xd, wanneer doet hij een wedstrijd?

excuses voor dat dere slowchat

ik vond de manier van tricep cable pushdowns altijd wel erg mooi zo met die kabel tussen de voorgevel, jammer dat die weg is.

en ow was inderdaad wel erg groot voor een natural xd, wanneer doet hij een wedstrijd?

excuses voor dat dere slowchat

Hij doet geen wedstrijd en is 4 jaar clean zegt die en ik vroeg hem ook waarom en hij zei '' Waarom zou ik nog kuren, heb er niks aan. Ben al groot genoeg''

Nu ik nog, over een jaar ben ik groter en droger :D

Hij doet geen wedstrijd en is 4 jaar clean zegt die en ik vroeg hem ook waarom en hij zei '' Waarom zou ik nog kuren, heb er niks aan. Ben al groot genoeg''

Nu ik nog, over een jaar ben ik groter en droger :D

succes :P heb wel es met hem borst volgens mij es meegetraind omdat we alletwee de incline nodig hadden, sympathieke kerel

De constante stroom deadlines.
Kleine 2 uur geleden één gehad, over 10 uur weer een. Dagen van 14-15 uur FUUU.

Nu je het zegt little daddy, heb ook een keer bij F4F gesolliciteerd.
Dus ik rij langs een vestiging in den haag, kom ik binnen...
- Eerste WTF moment: er werkten 2 dames, één van ze komt naar mij toe en zegt "Kan ik u helpen?" Nouuuu.....dat meisje was DIK! Ik dacht bij mezelf......WTF! Werkt ZIJ hier?
Ik vraag of ze medewerkers nodig hebben, ze roept dat andere vrouwtje, die kijkt ff computer en haar boek en zegt: "Nee, we hebben momenteel niemand nodig"
- Tweede WTF moment: ik kom thuis, ga naar F4F site en wat zie ik? Openstaande vacature voor DIEzelfde vestiging waar ik net was!.....WOW! Really??!!
- WTF moment number 3: ik stuur netjes mijn CV + motivatie. Functieeisen waren: iemand met sport affiniteit, diploma niet vereist en niet eens een pré, soortgelijke werkervaring niet vereist. Dus ik dacht "Hey....ik heb ervaring,diploma,affiniteit en nog wat extra's....ik zit gebakken." Krijg ik paar uur later e-mail terug: "Helaas voldoet u niet aan onze functie-eisen, bedankt voor interesse in F4F".
Ik voldoe niet aan jullie (niet bestaande) functie-eisen?? SERIOUSLY!?? Can u be any MORE racist??
Idd, zelfde meegemaakt

Net pas wakker -.-'

he ik zie dat je al best veel posts hebt verzameld. Gemiddeld aantal posts per dag: 45,37 da is nie niks hor

Meeredeel onzin, maar veel dingen ook leerzaam. Ik zit hier niet om zo min mogelijk posts te halen (ook niet zoveel mogelijk). Maar als ik ze nodig heb om de info te krijgen die ik wil, gebruik ik ze ;)
Daarnaast dus ook reageren op veel onzin (je moet iets doen in je vrije tijd (ipv gamen))

Terug
Naar boven