AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

rechterarm viel in slaap tijdens bodyweight dips -.- heb een dildo aan mijn schouder hangen.. zucht

Ik weet niet waar ik hem neer moet gooien... maar ik snap geen hout meer van FB!
Dan denk ik dat ik mn instellingen goed heb staan, en dan staat het ineens weer fout enzo (zoals dat andere tijdlijnen worden volgespamd met wat ik like en waar ik op reageer), selecteert die de nieuwste berichten niet meer, en op mijn pagina doet hij raar met albums. Vaag.

Het ligt zeker weer aan mezelf? :o

Ik weet niet waar ik hem neer moet gooien... maar ik snap geen hout meer van FB!
Dan denk ik dat ik mn instellingen goed heb staan, en dan staat het ineens weer fout enzo (zoals dat andere tijdlijnen worden volgespamd met wat ik like en waar ik op reageer), selecteert die de nieuwste berichten niet meer, en op mijn pagina doet hij raar met albums. Vaag.

Fb is zo passé!
mooie fysiek by the way

Pm je wachtwoord dan kijk ik er wel ff naar

M'n hond die me om de paar minuten vergast met een nucleaire bom....

M'n hond die me om de paar minuten vergast met een nucleaire bom....

h1675F397.jpg

Audi rs4 gespot maar kon hem niet bij houden door allemaal autisten die niet op zij wilde gaan :sad:

Niet wetende of je over mag of niet.

Eisen zijn dat je einde van het jaar 45 punten moet hebben.. Heb er nu 44.
Heb een communicatie opdracht ingeleverd waarvoor ik 2 punten kan krijgen, dus dan zou ik uitkomen op 46 punten.
Helaas zegt mijn leraar communicatie dat hij mijn opdracht niet ontvangen heeft, terwijl ik die dus wel heb ingeleverd.
Wordt dus nog een heel gedoe

Terug
Naar boven