Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Audi rs4 gespot maar kon hem niet bij houden door allemaal autisten die niet op zij wilde gaan :sad:
Collega van me heeft nog een gele rs2 te koop... mocht je willen. :D
Hij wil zelf een rs4 kopen namelijk.
Deze
2vvoqph.jpg

Deze
2vvoqph.jpg

Lol, ga je me nou ook nog zeggen dan je Jim kent? :roflol: Mooie wagen inderdaad, al een paar keer van dichtbij mogen bewonderen toen hij hem nog aan het opknappen was

Lol, ga je me nou ook nog zeggen dan je Jim kent? :roflol: Mooie wagen inderdaad, al een paar keer van dichtbij mogen bewonderen toen hij hem nog aan het opknappen was
Nou ehm... revisie van die koppen was wel een hel he.. en dan die ketting die net 1 tandje verschoven moest zijn. ;) we hebben meegenoten van alle ellende.... Maar het gele ding rijdt weer! :D

zie PM

Laatst bewerkt:
Ga je er zelf anders als een auti achteraan rijden. Zo speciaal is een rs4 niet

We reden er langs en 2 min later kwam die toeterend langs rijden :roflol:

Alleen toen waren er een paar van die lui in goedkope barrels die dachten net zoveel recht op de linker baan hadden als mij :o . Moet maar een range rover sport of ram srt10 kopen. Met zulke auto's heb je het minste last van verkeer dat niet op zij gaat.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 17:40 ----------

Deze
2vvoqph.jpg

Haha ik heb een 2008 A4 dus aan een 15? Jaar oude rs4 heb ik niet zoveel :p

Zou nog wel een bmw e30 mtech willen hebben, in originele staat. :)

Godver zeg biefstuk was nog taaier dan een gemiddelde schoen :fuu:

Denk dat ik de rest maar aan de hond geef, binnenkort maar bij sligro biefstuk halen ipv muscle meat :o

je moet 't ook half gaar bakken he

nee te bloederig is niet fijn

maar wat zijn andere mensen hun ervaringen dan met het vlees daar? taaie biefstuk of niet? of is xyz gewoon een slechte kok :P

je moet 't ook half gaar bakken he

Pls ik heb zo vaak biefstuk gemaakt. Dit is gewoon k*t kwaliteit. Kan er niks anders van maken.

---------- Post toegevoegd 29 June 2013 om 18:33 ----------

maar wat zijn andere mensen hun ervaringen dan met het vlees daar? taaie biefstuk of niet? of is xyz gewoon een slechte kok :P

Arnodsi zei dat t ook wat taai was maar dat hij een oude batch gekregen zou hebben.

Helaas is bij mij ook alles van dezelfde dag dus kan niet kijken of andere dagen beter smaken maar ik stikte bijna toen ik het probeerde door te slikken.

Denk dat ik de andere 3.5 kilo ofzo gewoon aan de hond geef. :o

Normaal ben ik vrij voorzichtig in het afkraken van winkels maar dit is toch wel om te huilen :roflol: ach je krijgt waarvoor je betaald :shrug:

Kipblokjes dan? heb je die ook ?

net dominos op, even op mfp de voedinsgwaarden opgezocht. 1760 kcal in een zon pizza :roflol:

De kip is lekker.. Heb laatst 9kg besteld waarvan nu +-4/5 op is. Handig spul en goed te eten imo.

Denk dat ik de andere 3.5 kilo ofzo gewoon aan de hond geef. :o
Zonde om weg te gooien. Stoof het met wat uien, wortel en bier en mosterd. Op het laatste 10 minuten een bakje champignons in kwarten erbij. Zo hou je van taai vlees een lekker stoofpotje over. Beetje duur stoofpotje maar dan smaakt het wel lekker. :meal:
kan ook met wijn! doe ik vaak.

Ben je aan het stofzuigen, stoot je met de slang een vol glas om. :(

Terug
Naar boven