XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kaart wegens posten in nachtcafé (overdag :rolleyes:)

t*ring homofielen van mijn verzekering bellen, nemen ze eerst niet op (pauze) en daarna nemen ze helemaal niet op.

mijn mobiel ligt daar al 2 weken zonder dat ik ook maar van iets hoor! :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik stop weer met dbb , doei jongens xxxxxxxxxx

doei...

Why, en je zou nog vertellen hoe je aan die info kwam.

mn b*ch heeft me min of meer gedumpt:(

nasty. tell the story

t*ring homofielen van mijn verzekering bellen, nemen ze eerst niet op (pauze) en daarna nemen ze helemaal niet op.

mijn mobiel ligt daar al 2 weken zonder dat ik ook maar van iets hoor! :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die geweldige HTC van je zeker ?

Nog nooit problemen gehad met mijn blackberry in 4 jaar al niet.. just sayin

Dat ik dat ene filmpje niet kan vinden...

Het gaat als volgt. Er zit een dude met een camera de tuin in te filmen. Je hoort onheilspellende muziek die steeds harder wordt en je ziet een poes die steeds dichterbij komt. Dan, als de muziek op zijn top is en de kat vlak voor de cam staat stopt de muziek en hoor je zo superlief: Miiiiieeewwwww

Ik wil die filmpje :(

K K K K K K K ARMA

(blijkbaar ben ik een faler in het zoeken van filmpjes)

Ik wilde net havermout blenderen maar ik had nog maar een klein beetje melk. Vervolgen heb ik het laatste scheutje melk met water gemengd en toen kwam ik erachter dat ook mijn havermout op was. Ik dus snel even naar de supermarkt want ik had haast. Staat er een vrouw voor me in de rij met aardig wat boodschappen. Tussen de boodschappen lagen van die balkjes wat ik vreemd vond omdat ze alleen was. Mevrouw wilde blijkbaar voor 3 mensen boodschappen doen en elke keer apart cash af rekenen. Pff 3 keer kloten met muntgeld etc. ****ing vervelend het duurde iets van 10 minuten. Mevrouw stond ook nog gezellig over haar hond te praten, opzich trok ik dat wel tot ze de leeftijd van haar hond begon om te rekenen in mensenjaren. Dat is zo naar als mensen dat doen.

Terug
Naar boven