XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die k*t Veronica Maggio die er steeds weer tussen staat met haar polsendoorsnijdende depressieve k*t muziek als ik even de top lists op spotify ga luisteren. Verdoet me hele gemoedstoestand.

my n**ga bus that came too early and my 2nd n**ga bus came 10 minutes too late n**ga

FFUUCCCKKKK ben mijn afspraak bij de tandarts om half 11 vergeten.... hoerenzooi.

Ik ben toevallig vrienden met sniper op hyves, vraag me niet waarom ;/ , las ik zijn WWW:

Vincent Sportschool, zonnenbank & shake! Heerlijk die routine hahahah

dus ik dacht; oké, leuk dat je je borst getraint hebt etc. las ik daarna dit :P, jezus wat achterlijk

Jasper
Shake... Krijg je snel suikerziekte van, nergens voor nodig die troep!
gisteren, 23:25

Jasper is 17 jaar oud, trololool

jasper is wss een troll. mag ik hopen xD

vorige morgen om 5u beginnen werken en ben net klaar... bah sebiet wel aan mijn 6de maaltijd van de dag beginnen :p

Ik ben toevallig vrienden met sniper op hyves, vraag me niet waarom ;/ , las ik zijn WWW:

Vincent Sportschool, zonnenbank & shake! Heerlijk die routine hahahah

dus ik dacht; oké, leuk dat je je borst getraint hebt etc. las ik daarna dit :P, jezus wat achterlijk

Jasper
Shake... Krijg je snel suikerziekte van, nergens voor nodig die troep!
gisteren, 23:25

Jasper is 17 jaar oud, trololool

Ah ik dacht MeneerX :(

:/ ik werk aan de staat dus geen extra €€, wel extra overuren die ik niet kan opnemen

ojee joranr leeft ook nog

Klote Nederlandse taaltoets en Wiskunde toets van de pabo niet gehaald! k*t regering met hun aanpassingen!

gisteravond m'n telefoon verloren in het nachtcafe.:(

...

Maar 3.5 uur geslapen verpest mijn dag....

Dat ik morgen van half 9 tot 10 les heb, en normaal ben ik op vrijdag vrij :mad:

last van mn onderrrug/glutes :mad:

Terug
Naar boven