Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Echte nichten in de gym die met iedereen ruzie zoeken omdat ze weten dat als homo zijnde niemand hun wat aandoet. Irritante oude homos.

Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:28 ----------

Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?

nah ligt gwn aan het gehalte e-heros hier.. meesten hebbe geen vriendin waaronder ik waardoor het gebrek aan libido ofzo en behoefte aan vrouwen toenemen dan krijg je een stijgende lijn in zon grafiek en dan krijg je dit soort gedrag op het interweb.

Ps. Ik geniet van de Justin bieber [<3] pfs! Meot nog flink bulken die gast

blabla gezeur, weggehaald

nah ligt gwn aan het gehalte e-heros hier.. meesten hebbe geen vriendin waaronder ik waardoor het gebrek aan libido ofzo en behoefte aan vrouwen toenemen dan krijg je een stijgende lijn in zon grafiek en dan krijg je dit soort gedrag op het interweb.

Ps. Ik geniet van de Justin bieber [<3] pfs! Meot nog flink bulken die gast
Reageer jij altijd 15 dagen later op berichten in een topic met 10+ pagina's per dag? ;)

Fags .

De nieuwsgierigheid te voeden van de betreffende lezers. Hoef je niet trots voor op me te zijn, toch bedankt.
Oh de nieuwsgierigheid? Terwijl ik het heb weggehaald omdat ik me realiseerde dat ik helemaal geen zin heb om het over mijn eigen onzinnige gezeik te hebben?
Dus je verdient eigenlijk een lintje?

Oh de nieuwsgierigheid? Terwijl ik het heb weggehaald omdat ik me realiseerde dat ik helemaal geen zin heb om het over mijn eigen onzinnige gezeik te hebben?
Dus je verdient eigenlijk een lintje?
Nu ben ik er zelf totaal niet nieuwsgierig naar; ik kan me het echter voorstellen dat je anderen eventueel nieuwsgierig had gemaakt door het berichtje met dat je je oorspronkelijke bericht had weggehaald.

En nee ik bedank, ik verdien voor veel dingen een lintje, maar hier eigenlijk niet voor.

Aware me pls

Nu ben ik er zelf totaal niet nieuwsgierig naar; ik kan me het echter voorstellen dat je anderen eventueel nieuwsgierig had gemaakt door het berichtje met dat je je oorspronkelijke bericht had weggehaald.

En nee ik bedank, ik verdien voor veel dingen een lintje, maar hier eigenlijk niet voor.
Dr stond niets bijzonders, alleen gezanik. Maar wat jij wil joh

Ik ga slapen. Op.

fittie!?!?11!

contract niet verlengt met werk... nieuw werk gaan zoeken

blut

Terug
Naar boven