buik
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 27
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 125kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.
---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:28 ----------
Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?
BMOVL-filtered.Moe en sip. Afgelopen week een paar dingen laten onderzoeken, op advies van mn trainer, voornamelijk gericht op B12. Hij dacht dat ik het misschien niet goed opnam, zeker omdat het schijnt dat het
Reageer jij altijd 15 dagen later op berichten in een topic met 10+ pagina's per dag?nah ligt gwn aan het gehalte e-heros hier.. meesten hebbe geen vriendin waaronder ik waardoor het gebrek aan libido ofzo en behoefte aan vrouwen toenemen dan krijg je een stijgende lijn in zon grafiek en dan krijg je dit soort gedrag op het interweb.
Ps. Ik geniet van de Justin bieber [<3] pfs! Meot nog flink bulken die gast

Reageer jij altijd 15 dagen later op berichten in een topic met 10+ pagina's per dag?![]()
wow je heb me door. ik heb niks beters te doen, tattie

Nou grote jongen hoor, ben trots op je.
De nieuwsgierigheid te voeden van de betreffende lezers. Hoef je niet trots voor op me te zijn, toch bedankt.Nou grote jongen hoor, ben trots op je.
En nu? Wat is je doel hiervan?
Oh de nieuwsgierigheid? Terwijl ik het heb weggehaald omdat ik me realiseerde dat ik helemaal geen zin heb om het over mijn eigen onzinnige gezeik te hebben?De nieuwsgierigheid te voeden van de betreffende lezers. Hoef je niet trots voor op me te zijn, toch bedankt.
Nu ben ik er zelf totaal niet nieuwsgierig naar; ik kan me het echter voorstellen dat je anderen eventueel nieuwsgierig had gemaakt door het berichtje met dat je je oorspronkelijke bericht had weggehaald.Oh de nieuwsgierigheid? Terwijl ik het heb weggehaald omdat ik me realiseerde dat ik helemaal geen zin heb om het over mijn eigen onzinnige gezeik te hebben?
Dus je verdient eigenlijk een lintje?
Ben je nieuwsgierig Obee?
Dr stond niets bijzonders, alleen gezanik. Maar wat jij wil johNu ben ik er zelf totaal niet nieuwsgierig naar; ik kan me het echter voorstellen dat je anderen eventueel nieuwsgierig had gemaakt door het berichtje met dat je je oorspronkelijke bericht had weggehaald.
En nee ik bedank, ik verdien voor veel dingen een lintje, maar hier eigenlijk niet voor.