AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

damn buienradar geeft onweer aan voor volgende week.
Wat een rot week..

Woodberry

Het was lachen, maar het wordt me nu echt te kansloos. Als iemand nog zinvolle, serieuze tips heeft zie ik ze wel in m'n topic verschijnen. Tabee!

Beetje rare opmerking aangezien ik niets pretendeer hier.:) Maar je 'studeert' dus op de HvA? Nog plannen om door te gaan na je studie? Komen we elkaar misschien nog tegen op Roeterseiland.

Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.

---------- Post toegevoegd 14 June 2013 om 14:28 ----------

Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?

Windesheim 036.

Beetje rare opmerking aangezien ik niets pretendeer hier.:) Maar je 'studeert' dus op de HvA? Nog plannen om door te gaan na je studie? Komen we elkaar misschien nog tegen op Roeterseiland.
Oldskool, wordt daar nog veel les gegeven dan? Laatste keer dat ik er was leek het 1 grote bouwput.

Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.

3qgfcc.jpg

Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?

heeft voornamelijk met de manier van presenteren te maken. Je loopt veel te hard van stapel en dan word je (als je niet uitkijkt) net als sjors - missnuke.

Waar is die missneuk eigenlijk?

Terug
Naar boven