- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Haten op me buikje enzo. Nu ga ik voor me 6e Snickers. DOEI!
Smakelijk eten!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

damn buienradar geeft onweer aan voor volgende week.
Wat een rot week..
Die quote ik wel FF
Krijgen we nou al die lelijke wijven ook hier ?!
i want too burie mye dik so deep in that bely that the wan woe pull it out'd be crouwnd kign arter
Het was lachen, maar het wordt me nu echt te kansloos. Als iemand nog zinvolle, serieuze tips heeft zie ik ze wel in m'n topic verschijnen. Tabee!
Het was lachen, maar het wordt me nu echt te kansloos. Als iemand nog zinvolle, serieuze tips heeft zie ik ze wel in m'n topic verschijnen. Tabee!
AjuusHet was lachen, maar het wordt me nu echt te kansloos. Als iemand nog zinvolle, serieuze tips heeft zie ik ze wel in m'n topic verschijnen. Tabee!
Ajuus
Ik wacht nog steeds op die nudies in m'n inbox!

Maar je 'studeert' dus op de HvA? Nog plannen om door te gaan na je studie? Komen we elkaar misschien nog tegen op Roeterseiland.Die kan ik niet vindenHet was lachen, maar het wordt me nu echt te kansloos. Als iemand nog zinvolle, serieuze tips heeft zie ik ze wel in m'n topic verschijnen. Tabee!

Nee hoor, ik heb een paar maanden geleden een fattie gedoet. Verstand op nul en dan gaat het wel hoor.Sowieso dat je dan gaat kotsen van me buikje, ik bespaar je de ellende![]()
Beetje rare opmerking aangezien ik niets pretendeer hier.Maar je 'studeert' dus op de HvA? Nog plannen om door te gaan na je studie? Komen we elkaar misschien nog tegen op Roeterseiland.
Oldskool, wordt daar nog veel les gegeven dan? Laatste keer dat ik er was leek het 1 grote bouwput.Beetje rare opmerking aangezien ik niets pretendeer hier.Maar je 'studeert' dus op de HvA? Nog plannen om door te gaan na je studie? Komen we elkaar misschien nog tegen op Roeterseiland.
Gewoon een beetje kloten toch, bedoelde er niks mee. Ik studeer niet aan de HvA. Ga hierna nog wel een master doen ja.
Vind het wel jammer dat er zo hatelijk wordt gedaan. Had gedacht dat t wel gezellig zou zijn, beetje grapjes maken enzo. Maar dit gaat wel erg ver. Jammer, alleen omdat ik een vrouw ben?