XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

niks

inb4 getxxl zegt dat xxl beter is

Zuurgraad hoger dan empire state building?
Inderdaad , ik zakte net door me poten heen de laatste set.
schrok me de t*fus. gelukkig was ik gewicht af en kon ik me nog net aan me rack poten vast pakken..:o

ook weer wat nieuws :(
ook kan aan het feit liggen, dat ik vandaag ook all 60km op de fiets heb gezeten...

Ja, ik ben de krant aan het lezen (wat mijn dag momenteel verpest, zie foto), op jouw bericht reageren, en aan jouw aan het denken... :o

media_xll_5953590.jpg

Margriet Hermans en haar dochter. :kots:
Misschien heft het een het ander op?? ;)

:kiss:

door mijn enkel gegaan toen ik de chase down block attempt probeerde in een fastbreak met pleintje basketbal, had wel de block maar ook de enkel :(

door mijn enkel gegaan toen ik de chase down block attempt probeerde in een fastbreak met pleintje basketbal, had wel de block maar ook de enkel :(

Dus je block failde en jij lag op de grond? :roflol:
Moet je ook niet gaan springen met die pens van jou

First world problem, moet gaan schijten maar batterij van iphone is nog maar net aan het opladen :(

Ik maak altijd de meest perfecte drollen op angry birds

Ik voel een topic aankomen.

• Like
Waarderingen: mat

Die van BnF is 26x zo goedkoop. Oh en niet 3x zo duur trouwens, BnF is 300gr en XXL 500. Maar dan nog scheelt het veel

Inderdaad , ik zakte net door me poten heen de laatste set.
schrok me de t*fus. gelukkig was ik gewicht af en kon ik me nog net aan me rack poten vast pakken..:o

ook weer wat nieuws :(
ook kan aan het feit liggen, dat ik vandaag ook all 60km op de fiets heb gezeten...

Hmm dat schiet niet op

First world problem, moet gaan schijten maar batterij van iphone is nog maar net aan het opladen :(

Noo
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
:angstig::angstig:

Ow oké, jullie lieten me even schrikken! :o

Haha eqte vrouwen poepen niet

bezoek dat al half uur voor de wc staat te babbelen terwijl ik HARD moet gaan schijten :roflol:

het hoofdje is er al...

Terug
Naar boven